دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام علیرضا قربانی مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز

حوزه/ حجت‌الاسلام قربانی گفت: طلاب و روحانیون تا آخرین قطره خون خود، در حفظ و صیانت از ارزش‌های ناب اسلامی، استوار ایستاده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام علیرضا قربانی، مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز، در یادواره شهدای روحانی اهواز و بزرگداشت شهدای طلبه و روحانی مدافع حرم حضرت زینب(س) که در مسجد اعظم اهواز برگزار شد، با تأکید بر این که شهدای روحانی مدافع حرم خوزستانی، عمدتاً از شاگردان آیت‌الله موسوی جزایری، هستند، اظهار داشت: ما قدردان وجود عالم وارسته یعنی آیت‌الله موسوی جزایری، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان هستیم.

وی بابیان این‌که روحانیت یکی از اقشار خدمتگزار در عرصه‌های مختلف است، تصریح کرد: طلاب و روحانیون همواره این مهم را به اثبات رسانده‌اند که در همه زمینه‌ها، حوزویان پیشتاز بوده‌ و حضور آنها در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل گویای آن است.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز، با اشاره به حضور گسترده روحانیت در عرصه‌ دفاع و صیانت از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه، تصریح کرد: در هشت سال دفاع مقدس و در زمان حال که یک جنگ عظیم فرهنگی در حال انجام است، طلاب و روحانیون پیشقراولان این نبرد سخت هستند و در خدمت به نظام اسلامی، گوی سبقت را از  دیگر اقشار جامعه ربوده‌اند.

حجت‌الاسلام قربانی، در پایان با تأکید بر این که روحانیت همواره برای خدمتگزاری به نظام و انقلاب آماده است، اذعان داشت: طلاب و روحانیون تا آخرین قطره خون خود، در حفظ و صیانت از ارزش‌های ناب اسلامی، استوار ایستاده اند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha