سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
اقتصاد مقاومتی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: اجرای اقتصاد مقاومتی، فرهنگی و تبلیغی نیازمند برنامه ریزی، طراحی و تئوری و نظریه پردازی از سوی حوزه دانشگاه و همکاری سایر نهادهای دولتی و غیر دولتی است.

 به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام رحمت الله اروجی در نخستین جلسه رسمی مسئولان اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، ضمن تبریک سال نو، یاد و خاطره شهدای مدافع حرم اهل بیت(ع) را گرامی داشته و گفت: شهدای مدافع حرم اهل بیت(ع) و پاسداران مکتب تشیع اند و برای پاسداری از دین از جان خود گذشتند از این رو نباید آثار و یاد شهدا از جامعه جدا شود.

وی در ادامه به نامگذاری سال 95 از سوی مقام معظم رهبری به نام سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" اشاره کرد و عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنان ابتدای سال، به صراحت با مردم درد و دل کردند و این نام‌گذاری بیانگر شرایط حساس کشور در حوزه اقتصاد است.

وی  با بیان اینکه حوزویان و مبلغین باید در سال جدید با وحدت و همدلی و اقدام عملی، گام بهتری در مسیر ارتقای اهداف تبلیغی دین مبین اسلام به خصوص در سطح جهان اسلام بردارند، افزود: اجرای اقتصاد مقاومتی، فرهنگی و تبلیغی نیازمند به برنامه ریزی، طراحی و تئوری و نظریه پردازی از سوی حوزه دانشگاه و همکاری سایر نهادهای دولتی و غیر دولتی است.  

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان یکی از رسالت های مبلغین را، تبیین بیانات رهبر حکیم و فرزانه انقلاب در بحث اقتصاد مقاومتی و حرکت در مسیر و خطوط ولی فقیه عنوان کرد.

حجت الاسلام اروجی با اشاره به ­آیه200 سوره مبارکه­آل­ عمران، مهمترین عوامل به سعادت­ رسیدن اهل ایمان را صبر، دعوت به خویشتن‌داری، انس و ارتباط با حضرت مهدی(عج) و رعایت تقوای الهی راه رسیدن اهل ایمان به فلاح و رستگاری دانست.

313/38

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha