جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری

رئیس هیئت مدیره مؤسسه روایت سیره شهدا با بیان این که اگر نتیجه امور خود را به خدا و اهل بیت علیهم السلام واگذار نکنیم، سردرگم می شویم، گفت: متأسفانه ما امور خود را به خدا واگذار نمی کنیم، از این رو می خواهیم کارهای خود را با امریکا، انسان ها، ماهواره و... ببندیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری پیش از ظهر امروز در شبستان امام خمینی(ره) گفت: انسانی که محب به فاطمه زهرا سلام الله علیها داریم، چرا از آرامش و سعادت فاطمی برخوردار نیست.
وی همسو نبودن باورهای انسان با باورهای فاطمی را از دلایل بهره مند نشدن از آرامش و حیات فاطمی عنوان کرد و گفت: اعتقاد به بزرگ بودن خدا، نزدیک بودن قیامت و در کمین بودن شیطان از اعتقادات فاطمی است؛ افرادی ادعای داشتن محبت حضرت زهرا سلام الله علیها را دارند، باید این باوها را در زندگی خود جاری سازند.
رئیس هیئت مدیره مؤسسه روایت سیره شهدا افزود: اگر بزرگی خدا راباور داشته باشیم، اخلاص در عمل و توکل به خدا در کارهای ما رونق می یابد. این فرد امور را به خدا واگذار می کند و خدایی که آگاه و قادر نسبت به همه امور است، او را در مدیریت هایش کمک می کند.
وی انگیزه، برنامه و امکانات را لازمه مدیریت درست دانست و گفت: برای این که مدیریت درست باشد، باید انگیزه ها الهی باشد و حلال و حرام را رعایت شود، در این شرایط خدا از آسمان و زمین بر ما برکت سرازیر می کند.
حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری دین را تدبیر خداوند برای انسان ها دانست و گفت: انسان باید امور را به خدا واگذار نماید و با دین، مسیر درستی پیش روی خود قرار دهد؛ ما باید بدانیم تدبیر امور به دست خداست و خداست که به کارها برکت می دهد.
وی با بیان این که اگر انسان ها امور خود را به خدا و اهل بیت علیهم السلام واگذار نکنند، سردرگم می شوند، گفت: متأسفانه ما امور خود را به خدا واگذار نمی کنیم، از این رو می خواهیم کارهای خود را با امریکا، انسان ها، ماهواره و... ببندیم.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha