شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آرشیو - اعزام مبلغین جهادی به روستاهای محروم استان خوزستان

حوزه/ مدیر گروه جبهه فرهنگی میقات ظهور اظهار داشت: این مرکز، بیش از۳۰۰ نفر عضو ثابت از استان‌های خراسان رضوی، بوشهر، اصفهان، تهران و قم دارد، و در سه حوزه فرهنگی پژوهشی و جهادی و برای تحقق بخشیدن به منویات رهبری قادام به فعالیت می کند.

حجت‌الاسلام محمدتقی وکیل پور، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در اهواز، با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در مدت‌زمان حضور این گروه در آبادان و خرمشهر، اظهار داشت: گروه میقات ظهور، چند سالی است که فعالیت‌های خود را در ابعاد مختلف فرهنگی پژوهشی و جهادی در آبادان شروع کرده  و تا الان هم دستاوردهای بسیار خوبی  به دنبال داشته است.

مدیر گروه جبهه فرهنگی میقات ظهور با اشاره به ساخت‌ و سازهای صورت گرفته در گلزار شهدای آبادان، گفت: تا چند سال گذشته  اسقبال چندانی از  این مکان به عمل نمی آمد، اما با فعالیت‌های جهادی که در گلزار شهدا از سوی مبلغین صورت گرفته، امروز  شاهد استقبال بسیار مطلوب زائرین راهیان سرزمین نور هستیم و این استقبال به جهت ایجاد فضای رفاهی، نظیر حسینیه، نمازخانه، سرویس‌های بهداشتی و استراحت گاه است.

وی، با بیان اینکه گروه میقات ظهور فعالیت‌های خود در راهیان نور سال 94-95 را با بیش از 150 نفر انجام داده، افزود: اعضای گروه که عمدتاً طلبه، روحانی، دانشجو هستند، در سه نوبت صبح و ظهرو شب در راستای  تحقق بخشیدن به منویات رهبری در ابعاد  مختلف فرهنگی پژوهشی و جهادی مانند انجام فعالیت‌های جهادی در روستاها، روایتگری و تبلیغ در پارک‌ها و مناطق عموی شهر و برگزاری حلقه‌های تربیتی صالحین برای کودکان، نوجوانان و جوانان اقدام به فعالیت می کنند.

 حجت‌الاسلام وکیل پور، در پایان اظهارداشت: جبهه فرهنگی میقات ظهور، بیش از 300 نفر عضو ثابت از استان‌های خراسان رضوی، بوشهر، اصفهان، تهران و قم دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha