دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
اقتصاد مقاومتی

حوزه/ مشاور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به دستاوردهای مفید تشکیل دبیرخانه مدیریت جهادی در سازمان تبلیغات اسلامی ، پیشنهاد کرد که دبیرخانه اقتصاد مقاومتی در این سازمان ایجاد شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» به نقل از  روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام حسینعلی اکبری‌ نیا در مورد سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» اظهار داشت: نامگذاری هر سال بیانگر دغدغه جدی از شرایط موجود سال است و این سال‌ها با هوشمندی و از روی حکمت، نامگذاری می‌شود اما متاسفانه این نامگذاری‌ها از حد شعار فراتر نمی‌رود و تامین کننده نظر مقام معظم رهبری نیست.

وی ادامه داد: اینکه مقام معظم رهبری، امسال بعد از مسئله اقتصاد مقاومتی، واژه اقدام و عمل را بکار بردند حاکی از عنایت ایشان بر تحقق شعار سال است.

مشاور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم، فرهنگ سازی در راستای تحقق شعار سال را رسالت ویژه سازمان تبلیغات اسلامی برشمرد و افزود: تجربه این مهم در سال 93 با دستور حجت‌الاسلام والمسلمین خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی مبنی بر ایجاد دبیرخانه مدیریت جهادی برای بارش فکری مجموعه و استخراج موضوعات و طرح‌های فرهنگی فراتر از طرح‌های ابلاغی مرکز و اجرای آنها از سوی ادارات کل استان‌ها به اوج رسید و برگ زرینی به دفتر قطور و وزین خدمات سازمان تبلیغات اسلامی افزوده شد و به عنوان یک رخداد قابل ملاحظه ثبت و ضبط شد.

وی گفت: در شرایط پساتحریم که بارقه امید به رونق اقتصادی در کشور می‌رود، امید است که کشورهای مورد نظر به تعهدات خود در قالب برجام عمل کنند و از سوی دیگر مسئولان و مردم به عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی که نسخه شفابخش اقتصاد بیمار کشور است توجه داشته باشند.

حجت‌الاسلام اکبری‌نیا با بیان اینکه می‌توان به آنچه مورد نظر مقام معظم رهبری است رسید و شاهد رشد کشور در تمامی شاخص‌‌ها از جمله شاخص اقتصادی بود، تاکید کرد: چنانچه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی صلاح مجموعه را به ایجاد دبیرخانه اقتصاد مقاومتی بدانند، آمادگی لازم برای پایش موضوعات، ارائه طرح‌های موثر و عملیاتی با مشارکت ادارات کل استان‌ها وجود دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha