شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
5445

امروز کشور با وجود قرار داشتن آتش در اطرافش، به برکت نظام مقدس و ولایت فقیه در آرامش و امنیت کم نظیر زندگی می کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از گرگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری، امروز در همایش «وارثان نور» که به مناسبت آغاز هفته وحدت با حضور علمای شیعه و سنی استان گلستان در سالن جهاد کشاورزی برگزار شد، با بیان این مطلب که عوامل سرسپرده در حال پاشیدن بذر نفاق در بین مسلمانان هستند، اظهارداشت: یکی از اساسی ترین تعالیم پیامبر(ص)، وحدت و یگانگی است که امروز این اصل اساسی مورد هجمه دشمن قرار گرفته و عوامل سرسپرده در بین مسلمانان دائما در حال پاشیدن بذر نفاق در بین مسلمانان هستند.

وی با اشاره به حضور معاون رییس جمهوری آمریکا در مراسم تشییع جنازه آریل شارون اظهار کرد: کسانی که پرچم حقوق بشر را بالای سر خود نگه داشته اند در مراسم قاتل مردم بی گناه صبرا و شتیلا حضور پیدا می کنند، شرکت کنندگان در این مراسم در واقع هیات رییسه مفسدین عالم هستند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری، با اشاره به اینکه در حال حاضر تکنولوژی در خدمت قتل و غارت است، افزود: امروز کشور با وجود قرار داشتن آتش در اطرافش، به برکت نظام مقدس و ولایت فقیه در آرامش و امنیت کم نظیر زندگی می کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، خطاب به روحانیون شیعه و سنی حاضر در این همایش، گفت: توده های مردم را متوجه خطر کنید، خطر جدی است و راهش اتحاد و قرار داشتن تحت رهنمود مقام معظم رهبری است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی در خصوص عشق و علاقه مردم به رهبری، افزود: رهبر ما فردی است که شبانه روز برای ارائه خدمت به مردم آماده است و زندگی ‌اش از حد متوسط معمول پائین تر است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با یادآوری این مطلب که مقام معظم رهبری نسبت به بزرگان احترام فوق العاده ای قائل هستند، خاطرنشان ساخت: عشق و علاقه مردم به رهبر معظم انقلاب وصف ناپذیر است و شما روحانیون باید تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری را به گوش مردم برسانید.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha