جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 376341
۲۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۹
مراسم شهادت امام هادی(ع) در سوئیس

حوزه / به مناسبت ایام شهادت امام هادی علیه السلام، مراسم سوگواری در بنیاد فرهنگی اسلامی اهل بیت (ع) "فیکا" در ژنو پایتخت سازمان های بین المللی برگزار شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، به مناسبت ایام شهادت امام هادی علیه السلام، مراسم سوگواری در بنیاد فرهنگی اسلامی اهل بیت (ع) "فیکا" در ژنو پایتخت سازمان های بین المللی برگزار شد.

در این مراسم که شیعیان و محبان اهل بیت علیهم السلام از ملیت های مختلف حضور داشتند، حجت الاسلام یحیی جهانگیری طی سخنانی که به زبان انگلیسی ایراد شد، به تبیین فضایل امام هادی علیه السلام پرداخت.

یادآور می شود حجت الاسلام یحیی جهانگیری از روحانیون فعال در عرصه بین الملل برای انجام امور دینی و تبلیغی به کشور سوئیس رفته است.

سخنرانی در مرکز اسلامی ژنو، دیدار با مسلمانان و غیر مسلمانان و پاسخ به پرسشهای فقهی و اعتقادی و همچنین ارتباط با شخصیت های دینی و فرهنگی در آن دیار از برنامه های حجت الاسلام جهانگیری در  این سفر تبلیغی است.

از ملیت های مختلف، لبنانی، الجزایری، ایرانی، افغانی، عراقی و بومی های سوئیس در برنامه های این مبلغ حوزه علمیه قم حضور دارند.

نماز جماعت در مرکز اسلامی ژنو نیز با حضور افراد از ملیت ها و مذاهب مختلف برگزار می شود و جلوه ای از وحدت اسلامی به نمایش در می آید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha