شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصویر آرشیوی از دوره های قبلی جشنواره تراتیل السجادیه در کربلا

حوزه / جشنواره تراتیل السجادیة محرم امسال در کربلا، برگزار می شود. هدف از برگزاری این جشنواره معرفی و نشر رساله حقوق امام سجاد علیه السلام در سطح بین الملل است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، جشنواره تراتیل السجادیة در کربلا برگزار می شود. در این جشنواره شخصیت های جهانی از مذاهب و قومیت های مختلف برای تکمیل طرح جشنواره، مشارکت می کنند و هدف از آن بین المللی ساختن رساله حقوق امام زین العابدین (علیه السلام) به عنوان بهترین رساله انسانی که بشر تا کنون شناخته است می باشد.

جمال الدین شهرستانی رئیس کمیته تدارکات جشنواره تراتیل السجادیة گفت: شیخ عبد‌المهدی کربلایی تولیت شرعی آستان مقدس حسینی بر ضرورت تسریع در آماده سازی این جشنواره که در ماه محرم آینده فعالیت خود را شروع خواهد کرد تاکید کرده است.

وی افزود: شیخ کربلایی بر ضرورت استقبال از موسسات انسانی در سرتاسر دنیا برای آشنایی با رساله انسانی اهل البیت (علیهم السلام) و به ويژه رساله حقوق امام سجاد (ع) تاکید نمود.

شهرستانی ادامه داد: کمیته تدارکات به صورت رسمی از تعداد از مؤسسات اروپا دعوت به عمل آورده و پاسخ آنان را مبنی بر آمادگی آنان برای حضور در کربلا و مشارکت در فعالیت های جشنواره دریافت کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha