یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مریم معین الاسلام

حوزه/ عضو هیئت علمی دانشگاه حضرت معصومه(س) خواستار جدی گرفته شدن هشدار مقام معظم رهبری درخصوص مصرف بالای لوازم آرایشی در کشور از سوی مردم و مسئولان شد.

مریم معین الاسلام در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به سخنان گلایه مندانه چندی پیش رهبر معظم انقلاب در دیدار کارگران و مسئولان کارگری با ایشان درباره مصرف کالای خارجی به ویژه واردات چند صد میلیارد تومانی لوازم آرایشی به کشور تصریح کرد: در حال حاضر بر اساس آمارهای موجود ، کشور ما رتبه اول و یا دوم در زمینه مصرف لوازم آرایش را در دنیا دارد که این مساله به هیچ وجه زیبنده زنان جامعه ما نیست.

وی همچنین افزود: بر اثر ترویج فرهنگ غرب در میان جوامع و مخصوصا در کشور ما، تمام فکر بعضی از زنان و دختران این شده است که چه کنم تا زیباتر جلوه کرده و باعث جلب توجه بیشتر دیگران شوم و به نوعی خود را همواره محتاج نگاه دیگران می بیند، به همین دلیل با مصرف لوازم آرایشی منبع درآمد خوبی را برای سرمایه داران غربی فراهم کند.

رئیس موسسه علمی و فرهنگی زنان منتظر ضمن هشدار نسبت به برنامه ها و توطئه های دشمنان برای استحاله فرهنگی و عقیدتی بانوان جامعه ما گفت: امروزه دنیای شیطانی استکبار با استحاله فرهنگی زنان مسلمان، در صدد گرفتن هویت شخصیتی آنان است و می خواهد در جای جای زندگی ما حضور خود را داشته باشد تا از این طریق به اهداف شوم خود دست یابد.

وی بیان داشت: ما باید از تجربه اندلس و استحاله فرهنگی مردمان آن دیار در زمانی که مسلمان بوده اند درس عبرت گرفته و در برابر نقشه های دشمن هوشیارانه و با بصیرت عمل کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha