شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
عید مبعث

حوزه/ در آستانه مبعث حضرت ختمی مرتبت صلی الله علیه و آله و سلم دو هزار و ۵۸۹ مطلب خواندنی پیرامون شخصت نورانی حضرت رسول صلی الله علیه و آله وسلم در فضای مجازی منتشر شد.

مدیر پایگاه حوزه نت در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، ضمن تبریک مبعث پیامبراکرم (صلی الله علیه و آله و سلم)، اظهارداشت: این مطالب در قالب دانشنامه حضرت شامل گزیده کتاب، پرسش و پاسخ، چکیده مقالات، گزیده پایان نامه های دانشجویی و حوزوی و...به روز رسانی و از هم اکنون در اختیار محققان و پژوهشگران قرار گرفته است.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن رحمانی ادامه داد: این دانشنامه در قالب 24 بخش، مطالب ارزشمندی را پیرامون ابعاد مختلف شخصیتی حضرت رسول(ص)، به جامعه علمی کشور ارائه کرده است.

وی تصریح کرد: تاریخ پیامبر(ص)، سخنان پیامبر(ص)، نبوت و مباحث کلامی، پیامبر(ص) و قرآن، اهل بیت پیامبر(ص)، همسران پیامبر(ص)، پیامبر(ص) و امت، پیامبر(ص) و حکومت اسلامی، فضائل و مناقب از نمایه های اصلی این دانشنامه است.

حجت الاسلام رحمانی اظهارداشت: سیره پیامبر(ص)، پیامبر(ص)، زیارت و توسل، پیامبر(ص)و اهل بیت(ع)، پیامبر(ص) از نگاه ادیان، پیامبر(ص) از نگاه اندیشمندان، پیامبر(ص) در آئینه ادب و هنر، سرگذشت هایی از زندگی پیامبر(ص) و اماکن منسوب به پیامبر اعظم(ص) از دیگر نمایه های این دانشنامه مناسبتی است.

مدیرپایگاه حوزه نت به معرفی دیگر موضوعات این دانشنامه پرداخت و گفت: پیامبر(ص)؛ پرسش و پاسخ، رد شبهات، کتاب و کتابشناسی پیامبر(ص)، پیامبر در پایان نامه، پیامبر(ص) در اینترنت و رسانه، پیامبر(ص) و ویژه نامه ها از نمایه های خواندنی این درختواره است.

وی اصحاب پیامبر(ص)، پیامبر(ص) و ایرانیان، جایگاه و نقش زنان در زمان پیامبر(ص) و ... را بخشی از نمایه های فرعی دانشنامه پیامبر اعظم(ص) عنوان کرد.

علاقمندان می توانند برای استفاده بیشتر از این دانشنامه معنوی به نشانی اینترنتی ذیل مراجعه کنند.

http://www.hawzah.net/fa/subject/subjects/78183

انتهای پیام  313/17

 

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha