جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تجلیل از فرزندان ممتاز طلاب و روحانیون

حوزه/ مدیر مدرسه امام علی بن ابیطالب(ع) لارستان، از برگزاری همایش تجلیل از فرزندان ممتاز طلاب و روحانیون مدارس علمیه شیعه و سنی شهرستان های لار، گراش و اوز خبر داد.

حجت الاسلام سید علی اکبر موسوی، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در فارس ضمن تبیرک به مناسبت ماه شعبان المعظم، ماه رحمت، مغفرت و بخشش الهی وگرامیداشت اعیاد این ماه، اظهار داشت: مراسم تجلیل از فرزندان ممتاز طلاب و روحانیون شیعه و سنی مدارس علمیه لار، گراش و شهرستان اوز با حضور علماء و روحانیون و ائمه جمعه شیعه و اهل سنت، مسئولین مرکز خدمات کشور و استان فارس، 500 نفر از طلاب و خانواده های معزز آنان پنجشنبه 30 اردیبشهت ماه ساعت 9 صبح در تالار وحدت شهرستان لارستان به میزبانی مدرسه علمیه امام علی بن ابیطالب(ع) برای اولین بار در شهرستان لارستان برگزار می شود.

وی افزود: در این همایش تجلیل، حجت الاسلام عباسپور مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه فارس به ایراد سخن خواهد پرداخت.

مدیر مدرسه امام علی بن ابیطالب(ع) لارستان گفت: در این همایش مسئولین، مدیران، معاونین و اساتید حوزه‌های علمیه تشیع و تسنن لارستان، والدین ممتازین تحصیلی و جمعی از مسئولین مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، مسئولین ادارات لارستان حضور دارند.

حجت الاسلام موسوی، خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری این همایش، ایجاد انگیزه در تحصیل فرزندان طلاب و روحانیون و به منظور ایجاد حوزه های حمایتی از خانواده های معزز طلاب و همچنین تشویق و ترغیب فرزندان جهت فراگیری علم  می باشد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha