شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله یعقوبی

حوزه/ آیت الله یعقوبی از علمای عراق گفت: بسیاری از مطالبات تظاهرات کنندگان به خاطر نفوذ افراد فرصت طلب میان آنها از بین می رود، زیرا این افراد سودجو و فرصت طلب می خواهند جریان اوضاع را به سود خود بگردانند و عراق را به گذشته بازگردانند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، آیت الله محمد الیعقوبی از علمای عراق با صدور بیانیه ای ناظر به بحریان سیاسی عراق گفت: سیاسیون می توانند مشکل کشور را حل کنند، چون خود آنها این مشکلات را به وجود آورده اند، اما به شرط آنکه بخواهند مشکلات را حل کنند و به مردم خدمت کنند.

وی افزود: دوستداران عراق تا کنون پیشنهادهای متعددی برای اصلاح اوضاع مطرح کرده اند و تنها کاری که سیاسیون باید بکنند این است که به راه راست بیایند و دست از خودرایی بردارند و ما در این شرایط بیش از هر چیز دیگری به وحدت و همبستگی با نیروهای مسلح نیازمندیم تا به پیروزی های بیشتری علیه داعش دست پیدا کنند.

در این بیانیه آمده: اوضاع سیاسی، امنیتی، اقتصادی و انسانی عراق موجب ناراحتی و نگرانی ما شده و دیروز نیز شاهد درگیری مردم با نیروهای امنیتی بودیم که طرفین نیز در این درگیری ها تلفاتی داشتند و این در حالی است که ما بیش از هر زمان دیگری به وحدت و حمایت از نیروهای مسلح نیاز داریم تا بتوانند به پیروزی های بیشتری علیه داعش برسند.

وی افزود: بسیاری از مطالبات تظاهرات کنندگان به خاطر نفوذ افراد فرصت طلب میان آنها از بین می رود، زیرا این افراد سودجو و فرصت طلب می خواهند جریان اوضاع را به سود خود بگردانند و عراق را به گذشته بازگردانند و از این رو ما از تظاهرات کنندگان می خواهیم کاملا مراقب باشند و طبق برنامه ریزی های بزرگان و عقلای خود عمل کنند و به افراد خائن فرصت سوء استفاده ندهند.

شیخ یعقوبی از سیاسیون عراق نیز خواست اشتباهات خود را پیدا کنند و آن را جبران کنند و به حقوق مردم توجه داشته باشند و پیش از آنکه دیر شود مشکلات کشور را برطرف کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha