پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
تصاویر/ همایش تجدید میثاق بسیجیان گردانهای تیپ ۸۳ امام صادق(ع)

حوزه/ حوزه علیمه و طلاب بسیجی در زمان انقلاب و دوران دفاع مقدس همیشه در صحنه حاضر بودند و الان هم با توجه به وجو دشمنی های دشمنان انقلاب و نظام اسلامی، حوزه علمیه باید در صحنه های مختلف حاضر بوده و راه نفوذ دشمن را بگیرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، در این مراسم سردار غیب پرور فرمانده قرارگاه گردان های امام حسین(ع) سپاه، در همایش تجدید میثاق بسیجیان گردان های امام حسین(ع) و تخصصی تیپ ۸۳ امام صادق(ع) با فرماندهی معظم کل قوا  با عنوان "حوزه باید انقلابی بماند"، با حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر از طلاب و روحانیون بسیجی در تیپ ۸۳ امام صادق(ع) برگزار گردید،‌ جمله معروف مرحوم آیت الله العظمی بهاءالدینی درباره شکل گیری تیپ 83 امام صادق(ع) که ایشان فرموده بودند "این تیپ از عنایات امام زمان (عج) است، تیپ حاصل اشک اولیای خداست" را مورد توجه قرار داد و افزود: این سخن  جمله خیلی عجیبی است و این گونه تاییدات بلند و پرمعنا، مسئولیت ما را بیشتر می کند.
فرمانده قرارگاه گردان های امام حسین سپاه کشور با تاکید بر فرمایش مقام معظم رهبری درباره لزوم انقلابی ماندن حوزه علمیه، اظهار داشت: حوزه علیمه و طلاب بسیجی در زمان انقلاب و دوران دفاع مقدس همیشه در صحنه حاضر بودند و الان هم با توجه به وجو دشمنی های دشمنان انقلاب و نظام اسلامی، حوزه علمیه باید در صحنه های مختلف حاضر بوده و راه نفوذ دشمن را بگیرد.
سردار غیب پرور با توجه به برنامه ریزی دشمن درباره نفوذ، گفت: دیدار فرزند  یکی از مسئولان کشور با فرقه ضاله بهائیت دلیلی بر تحقق نفوذ در بخشی از بدنه نظام می باشد.
وی بیان داشت: دشمنی ای که بیش از سه دهه آغاز شده تمام نشده و زمانی آمریکا دست از سرمان بر می دارد که ما از انقلاب، نظام، اسلام و مکتب خودمان دست برداریم.
فرمانده قرارگاه گردان های امام حسین سپاه کشور در پایان سخنان خود، بیان داشت: دشمن برنامه ریزی کرد تا با ایجاد گروه داعش بین  ملت های مسلمان تفرقه بیندازد، ولی با عنایت خداوند متعال همین موضوع زمینه ای برای ایجاد وحدت بین ملت های مختلف و تشکیل جبهه واحد مدافعین اسلام از ملیت های مختلف مسلمان در سوریه و عراق گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha