جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 380646
۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰
مبلغین

حوزه/ معاون آموزش حوزه فارس، از فراخوان جذب اساتید حوزه برای تدریس در مدارس علمیه فارس خبرداد.

حجت الاسلام سید هادی صادقی نژاد، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در فارس گفت: به منظور تکمیل کادر علمی در 50 مدرسه علمیه استان فارس، فراخوان و جذب اساتید در سطح یک و دو از سوی معاونت آموزش حوزه فارس از تاریخ 15 خردادماه تا اواخر تیرماه برگزار می شود.

وی افزود: علاقه مندان می توانند به صورت حضوری با تشکیل پرونده و گذراندن سطح یک حوزوی در تاریخ فوق الذکر برای جذب، به دفتر معاونت آموزش و امور حوزه های فارس مراجعه نمایند.

فراخوان جذب استاد مکالمه عربی در حوزه فارس

معاون آموزش حوزه علمیه فارس، در ادامه گفتگو اظهار داشت: به همت این معاونت، از کلیه اساتید مکالمه عربی که آمادگی تدریس در مدارس علمیه شیراز و سایر شهرستان های استان فارس را دارند، تقاضا کرده  جهت ثبت نام حداکثر تا تاریخ 29 تیرماه با شماره 07132232284 داخلی 123 معاونت آموزش تماس و یا به صورت حضوری به نشانی شیراز خیابان 9 دی، مرکز مدیریت حوزه علمیه فارس مراجعه نمایند.

وی اضافه کرد: اساتید می توانند با داشتن مدرک معتبر بعنوان استاد در دروس عربی و مسلط بودن به این زبان جهت جذب خود را معرفی نمایند.

رقابت  4400 طلبه در فارس

حجت الاسلام صادقی نژاد، با اشاره به فصل امتحانات سال تحصیلی 94-95 گفت: به صورت متمرکز 1400 نفر از طلاب شیرازی در مدرسه علمیه مرکزی شیراز، واقع در مصلای قدیم نماز جمعه شیراز و 3000 نفر از طلاب در مدارس شهرستان های استان فارس، از فردا تا 13 خردادماه مشغول به امتحانات پایان سال تحصیلی می باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha