جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام روح الله کرمی نیا- حوزه اسلام آباد غرب

حوزه/ باید در همه کارها سمت و سوی الهی داشت و در هر جایگاهی پشتیبان ولایت فقیه بود تا کشتی انقلاب به سلامت به ساحل نجات برسد و این مهم مستلزم تقویت بنیه اعتقادی و تهذیب نفس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام روح الله کرمی نیا، در سلسله جلسات اخلاقی، در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آباد غرب، در جمع مدیران و مسئولان این شهرستان، ریشه بسیاری از مشکلات و مصائب را از عدم خودسازی دانست و گفت: اخلاق زیر بنای رشد و تکامل جامعه است.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آباد غرب خاطر نشان کرد: در دعای «اَللَّهُمَّ إِنِّي أَعُوذُ بِكَ مِنْ نَفْسٍ لاَ تَشْبَعُ وَ مِنْ قَلْبٍ لاَ يَخْشَعُ‏» انسان از قلبی که خاشع نیست به خداوند متعال پناه می برد، چرا که تبعیت از نفس انسان را به تباهی می کشاند.

وی در ادامه افزود: در جوامع امروزی با وجود شیاطین، فساد و بی بندوباری کنترل نفس مشکل است، اما به همان مقدار نیز دارای ثواب می باشد.

حجت الاسلام کرمی نیا تصریح کرد: شرط قبولی نماز و اعمال انسان، گناه نکردن است و نمازی که انسان را به صراط مستقیم هدایت نماید، مورد قبول واقع خواهد شد.

وی در پایان خطاب به مدیران دستگاه های دولتی با بیان این که سیاست از دیانت جدا نیست، ابراز داشت: باید در همه کارها سمت و سوی الهی داشت و در هر جایگاهی پشتیبان ولایت فقیه بود تا کشتی انقلاب به سلامت به ساحل نجات برسد و این مهم مستلزم تقویت بنیه اعتقادی و تهذیب نفس است.

انتهای پیام

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha