شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام علی اسلامی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: مسئولان فرهنگی و متولیان امور نباید نسبت به توهین به مقدسات دینی ساکت بنشینند.

حجت الاسلام و المسلمین علی اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» ضمن محکومیت توهین بی شرمانه یکی از زنان ضدانقلاب که سابقاً جزو روزنامه نگاران بوده، به مقدسات دینی و به ویژه ساحت مقدس سیدالشهدا(ع) ابراز داشت: واقعیت آن است که در طول تاریخ بشریت به ویژه در دوران معاصر، شاهد حضور و فعالیت این گونه افراد فاسد و آلوده هستیم که خود مظهر بی فرهنگی و بی شرمی بوده و هستند.

وی افزود: در حقیقت این افراد کثیف و آلوده، بیمارانی هستند که خودشان ضد حقوق انسان ها و ضد عواطف دیگر انسان ها عمل می کنند، چرا که به اسم حقوق بشر و آزادی بیان به مقدسات میلیون ها انسان توهین و جسارت می کنند.

این استاد حوزه همچنین خاطرنشان کرد: آنچه مهم است این که متولیان امور و کسانی که در عرصه های فرهنگی و اجرایی مسئول هستند و بابت این کار حقوق می گیرند، به هیچ وجه نباید در برابر این گستاخی ها و جسارت ها ساکت و بی تفاوت بنشینند؛ بلکه باید واکنش قاطعانه و لازم را داشته باشند.

وی گفت: متاسفانه گاهی دیده می شود که افراد مریض و یا مغرضی با انتشار عکس ها و یا بیان سخنانی به ساحت مقدس ائمه اطهار(ع) توهین می کنند و ما نباید در برابر این جریانهای کثیف بی تفاوت و یا کم تفاوت باشیم.

عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: همین چند سال پیش بود که افرادی از همین جریان های فاسد و ضد دین، نعوذ بالله گفند که می توانیم حتی علیه خدا هم تظاهرات کنیم و این ها نشان می دهد این افراد بویی از انسانیت نبرده و خوی کثیف حیوانیت آن ها غالب شده است.

وی افزود: صحبت ما با این افراد آن است که بیش از این مردم را عصبانی نکرده و عواطف آن ها را جریحه دار نکنند، چرا که مردم نه فقط نسبت به آن ها بلکه حتی به مسئولان که بی تفاوت در این قضایا هستند نیز واکنش سختی نشان خواهند داد.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha