سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 385229
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۵
طلبگی

حوزه/ مدیر مدرسه باقرالعلوم(ع) فراشبند از برگزاری نشست بررسی" آسیب شناسی اوقات فراغت" با حضور معاونین، کادر آموزشی، اساتید و جمعی از طلاب در این حوزه علمیه خبر داد.

حجت الاسلام هوشمند، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در فارس ضمن تبریک به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان و با توجه به آغاز ایام تعطیلات محصلین حوزه علمیه شهرستان فراشبند گفت: با توجه به شروع تعطیلات تابستان و وجود اوقات بیکاری طلاب و طبق سنوات گذشته با حضور معاونین، کادر آموزشی و جمعی از طلاب نخبه مدرسه، نشست بررسی " آسیب شناسی اوقات فراغت" ویژه طلاب چهارشنبه 26 خردادماه در این مدرسه برگزار می شود.

وی افزود: در این نشست هر ساله، مسئولین و معاونین مدرسه و جمعی از طلاب نخبه این مدرسه گرد هم می آیند و برای اینکه مدرسه در تابستان تعطیل نباشد و به طریقی اوقات فراغت جوانان مساجد، محافل، کانون ها و ... توسط طلاب و روحانیون فراشبندی هدایت شود برنامه ریزی کرده و با شروع ایام فراغت اقدام به فعالیت می نمایند.

مدیر مدرسه باقرالعلوم(ع) فراشبند تصریح کرد: بزرگان دین ما درباره مهم بودن فرصت ها، بسیار زیاد سفارش کرده اند و با الگو گیری از زندگانی و رفتارهای آنان باید برای همه اوقات جوانان به خصوص مومنین برنامه ریزی کرد و نگذاریم که اوقات بیکاری آنها به بطالت بگذرد.

وی با توجه به اینکه یکی از ویژگی های فرد مومن استفاده بهینه از اوقات فراغت خود می باشد، بیان کرد: حضرت علی(ع) پیرامون این مبحث می فرماید که فرصت ها همچون ابر می گذرند، پس اگر فرصتی دست داد به سرعت آن را در کارهای خیر به کار بگیرید وگرنه پشیمانی به دنبال خواهد داشت.

حجت الاسلام هوشمند گفت: نتایج این نشست مسئولین و طلاب حوزه علمیه فراشبند، پس از اتمام جلسه اعلام خواهد شد و سپس از اول تیرماه سال جاری طلاب، مبلغین و روحانیون این مدرسه به اماکن مربوط به صورت جهادی، اختیاری و فی سبیل الله اعزام می شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha