شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
فطرت

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت امیرالمومنین(ع)جنت شهر، از برگزاری نشست علمی و پژوهشی فطرت از دیدگاه روایات در این مدرسه خبر داد.

حجت الاسلام روح الله جمشیدی، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در فارس با تبریک به مناسبت ایام روزه داری و بندگی خدا در ماه مبارک رمضان، گفت: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، نشست علمی و پژوهشی "فطرت از دیدگاه روایات" مدرسه علمیه سفیران هدایت امیرالمومنین(ع) شهرستان جنت شهر به همت معاونت پژوهش این حوزه و به منظور بررسی مباحث فطرت و به جهت شناخت طلاب و روحانیون این مدرسه با برهانی بودن فطرت برای اثبات وجود خدا، دوشنبه 31 خردادماه ساعت 17 در این مدرسه برگزار می شود.

وی افزود: در این نشست علمی و پژوهشی که توسط مدیریت مدرسه سخنرانی می شود، محصلین و اساتید مدرسه علمیه جنت شهر با واژه فطرت، مفهوم واژه فطرت از مفاهیم مشابه، اقسام فطرت آشنا می شوند.

مدیر مدرسه سفیران هدایت امیرالمومنین(ع) جنت شهر، گفت: تلاش این مدرسه با الگو گیری از بزرگان دین، این بوده که افراد جامعه را بر فطرت به سمت و سوی حقیقت هستی سوق دهند و روحانیون و مبلغان این شهرستان با حضور در چنین نشست هایی ضمن یادگیری مطالب مذکور، یاد می گیرند که در میان مردم با زبان فطرت حرف بزنند و بر اساس پیمان های فطری مردم و به خصوص جوانان را به صفات و کمالات الهی دعوت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha