شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت‌الاسلام جمشیدی

حوزه/ با حکم مدیر حوزه های علمیه خواهران حجت‌الاسلام صالح به عنوان مشاور سیاسی ـ اجتماعی حوزه‌ خواهران منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت‌الاسلام محمودرضا جمشیدی مدیر حوزه‌های علمیه خواهران در حکمی، حجت‌الاسلام محسن صالح را به عنوان مشاور سیاسی ـ اجتماعی حوزه‌های علمیه خواهران منصوب کرد.

متن این حکم بدین شرح است؛

 برادر گرامی حجت‌الاسلام و المسلمین جناب آقای سید محسن صالح «زیدعزه الشریف»

سلام علیکم:

 نظر به تعهد و تجارب ارزشمند جناب عالی در عرصه امور سیاسی و اجتماعی، به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان «مشاور سیاسی ـ اجتماعی مدیر حوزه‌های علمیه خواهران» منصوب می‌نمایم.

امید است با اتکال به خداوند متعال در اجرای وظایف محوله و ارتقاء حوزه‌های علمیه خواهران در امور سیاسی ـ اجتماعی موفق باشید.

همچنین به منظور استفاده از نظرات کارشناسان و خبرگان، با حفظ سمت به عنوان دبیر گروه مشاوران منصوب می‌نمایم، تا با تشکیل اتاق فکری متشکل از کارشناسان و مشاوران، مباحث کلان و اصلی راهبری مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران را در زمینه‌های مختلف بحث، بررسی و پیشنهاد دهید.

ضمناً توجه به ابعاد فقه سیاسی اسلام در آموزش خواهران، نقش و جایگاه خواهران طلبه در نظام اسلامی، تبیین و ترویج تفکر انقلابی در حوزه‌های علمیه خواهران، تبیین اصول تربیت سیاسی ـ اجتماعی نسل‌های آینده براساس مبانی اسلامی، مراقبت و پیشگیری همه جانبه از نفوذ دشمن در حوزه‌های علمیه، مقابله با تحجر و مقدس مآبی و تفکر جدایی دین از سیاست در حوزه‌های علمیه و تلاش برای شناخت خطرات و کمین‌گاه‌های دشمن، از جمله محورهایی است که لازم است مورد توجه و پژوهش قرار گرفته و نتایج آن در تدوین سیاست‌های راهبردی حوزه‌های علمیه خواهران استفاده شود.

از خداوند متعال توفیق و سعادت روزافزون شما را خواستارم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha