شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ت الاسلام  و المسلمین  علی عباسی، در دیدار با مدیر کل صدا و سیمای قزوین

حوزه/در دیدار مدیر و معاونین حوزه علمیه قزوین با مدیر کل صدا و سیمای قزوین بر تعامل سازنده این دو نهاد در عرصه های مختلف مخصوصا برگزاری یادواره شهدای مدرسه صالحیه قزوین تاکید شد.

به  گزارش خبرگزاری  «حوزه»از قزوین، حجت الاسلام  و المسلمین علی عباسی، در دیدار با مدیر کل صدا و سیمای قزوین، تعامل و ارتباط بین حوزه علمیه و صدا و سیما را مهم و با اهمیت دانست و گفت: رسالت اصلی حوزه های علمیه، روحانیون و  طلاب تبلیغ و اطلاع  رسانی دینی است که در این زمینه صدا و سیما بازوی پرتوانی می باشد.

 مدیر  حوزه  علمیه  قزوین به وظیفه اصلی صدا و سیما درعصر کنونی اشاره و بیان داشت: صدا و سیما به تعبیر بنیانگذار نظام  مقدس جمهوری  اسلامی  حضرت امام خمینی(ره) یک دانشگاه بزرگ محسوب  شده و  آن چه که امروز در این دانشگاه مشاهده می کنیم، این  است که توانسته منویات امام خمینی(ره) و مقام  معظم رهبری را عمل نماید.

این  استاد حوزه علمیه قزوین با قدردانی از برنامه شمیم سحر که در ایام سحر ماه مبارک رمضان از این شبکه پخش می شود بیان داشت: یکی از  برنامه های تاثیرگزار امسال در شبکه استانی برنامه شمیم سحر بودکه با حضور  کارشناسان حوزوی در این برنامه انجام شد و بسیار  تاثیر گزار و ارزشمند  بوده  که  باید  از مجموعه  و عوامل این برنامه قدردانی  نمایم.

حجت الاسلام  صفی خانی  هم در این  دیدار  به  شهدای  طلاب و روحانی  در استان  اشاره  و  بیان   داشت:  استان  قزوین  از نظر  تعداد شهدای  روحانیت  در استان  رتبه اول  را دارا  می باشد، لذا و در  این رابطه  انتظار  ما  از  شبکه  استانی این است که بتوانند شهدای  روحانیت استان را به مردم  به خصوص نسل  نوجوان و جوان از طریق این شبکه به مردم بیشتر  بشناسانند که گام مهم در این زمینه برگزاری یادواره شهدای مدرسه صالحیه می باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha