دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حسین شریعتی نژاد

حوزه / معاون فرهنگی دانشگاه علوم اسلامی رضوی با تاکید بر تحصیل توام با تهذیب گفت: طلاب وقتی در مسیر طلبگی موفق خواهند شد که به این دو امر توجه داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین حسین شریعتی نژاد که به همراه  خادمین حضرت امام رضا (ع) امروز درجمع طلاب، و اساتید مدرسه علمیه امام صادق (ع) حضور یافته بود به  اهمیت علم آموزی ،همراه  با  تزکیه  نفس  و خودسازی تاکید کرد و گفت:  طلاب علاوه بر فراگیری علوم دینی، باید به مسئله خودسازی، تقوا، تهذیب نفس اهتمام ویژه ای داشته باشند.

معاون فرهنگی دانشگاه علوم اسلامی رضوی انس با  قر آن را برای طلاب با  اهمیت  و تاثیر گذار دانست  و بیان داشت: ازهمان ابتدا با قر آن مانوس باشید  و تلاش نمایید که درآیات  نورانی قر آن مجید  تدبرنموده و آنها را حفظ نمایید که  در روحیه شما می تواند بسیار اثر گذار باشد.

وی ضمن قدردانی از استقبال  بی نظیر مردم  ولایتمداراستان  قزوین ازخادمین این بارگاه امام  رئوف خاطرنشان کرد: استقبال شما طلاب و اساتید حوزه علمیه قزوین و مردم  ولایتمدار این شهر از خادمین حضرت امام رضا (ع)، نشان دهنده این است که ملت ایران همچنان پیوند دیرینه خود را با ائمه معصومین(ع) حفظ  کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha