جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام حسن صافی

حوزه/حوزه های علمیه باید استعدادهای شاخص خود را شناسایی کرده و روی آنها سرمایه گذاری کند تا بتوانند در آینده ستارگان درخشان حوزه باشند و دامنه علمی و فرهنگی و تبلیغی این مرکز مبارک را اداره کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین حسن صافی صبح امروز در مراسم اختتامیه مسابقات علمی طلاب نخبه حوزه های علمیه که در دفتر آیت الله العظمی صافی برگزار شد گفت: محل دفتر آیت الله العظمی صافی، بیت آیت الله العظمی مرحوم گلپایگانی و بیت علم و اجتهاد است، این بیت و مدرسه توسط آیت الله العظمی صافی به بهترین وجه اداره می شود و دفتر ایشان و مراجعات مردم و طلاب در همین بیت انجام می گیرد؛ این بیت از آثار بسیار مبارک است که هزاران نفر از آن در ابعاد مختلف منتفع شدند.

استاد حوزه بیان کرد: انتخاب استعدادهای درخشان وتشویق آنها بسیار مهم و با عظمت است که در این زمینه باید از مدیران عالی حوزه تقدیر کرد که چنین وضعیتی را در زمینه شناخت استعدادهای درخشان ایجاد کردند.

حجت الاسلام والمسلمین صافی اظهارکرد: حوزه های علمیه باید استعدادهای شاخص خود را شناسایی کرده و روی آنها سرمایه گذاری کند تا بتوانند در آینده ستارگان درخشان حوزه باشند و دامنه علمی و فرهنگی و تبلیغی این مرکز مبارک را اداره کنند.

وی افزود: عید قربان عید همه مسلمانان است و همه مسلمانان باید در این روز دعا کنند که وهابیت و آل سعود و تکفریون که مزاحمان اصلی تشرع اسلامی هستند از بین بروند.

استاد حوزه بیان کرد: طلاب حوزه های علمیه یک امتیاز خاص دارند که همانا حضور در لباس طلبگی و سربازی امام زمان(عج) است؛ امروز وظیفه حوزه های علمیه این است که در مقابل هجمه هایی که دشمنان علیه فکر و اعتقاد و فرهنگ جوانان ما وارد می کنند مقاومت و مبارزه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha