دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
عید غدیر

حوزه / مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان با بیان این که ترویج فرهنگ غدیر در جامعه مستلزم برنامه ریزی های غنی و هدفمند است، گفت: جشن های غدیر باید با رویکرد مردمی برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد؛حجت الاسلام سعید مهدوی امین امروز در جلسه برنامه ریزی برنامه های عید غدیر و دهه ولایت با بیان اینکه خدمت به ترویج سیره آل الله و اهل بیت(ع) افتخاری بی نظیر برای ارداتمندان به این خاندان است افزود:امید می رود با برگزاری برنامه های غنی و با محتوا بتوانیم در معرفی پیام غدیر به آحاد جامعه کوشا باشیم.

وی با بیان اینکه جشن های نیمه شعبان با شکوه خاص و بصورت خودجوش در بین ارادتمندان به حضرت ولی عصر(عج) برگزاری می شود تصریح کرد:باید فضای برگزاری جشن عید سعید غدیر و دهه ولایت نیز نمود مردمی پیدا کند به گونه ای که این عید با حضور گسترده و خودجوش مردم گرامی داشته شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان با بیان اینکه ترویج فرهنگ غدیر در جامعه مستلزم برنامه ریزی های غنی و هدفمند است افزود:در معرفی ابعاد غدیر باید مبلغان دینی باید به معرفی ابعاد بصیرتی این واقعه نیز کمک نمایند.

در ادامه مسئول دبیرخانه بنیاد غدیر استان نیز بر برگزاری برنامه های باشکوه دهه ولایت تاکید کرد و گفت:در معرفی ابعاد مختلف واقعه غدیر باید به روش شناسی تبلیغ و معرفی این واقعه در جامعه نگاه ویژه ای داشته باشیم و هنرمندانه مضامین غدیر را در جامعه گسترش دهیم.

اردشیر فلاح کردی در پایان تبیین اهداف واقعه غدیر را راهی برای پیشگیری از توطئه‌ها و نقشه های فرهنگی سیاسی دشمن دانست و گفت:با برگزاری برنامه های مطلوب می توان نقشه های فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha