جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 394004
۲۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲
حجت الاسلام میرعمادی - لرستان

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت:رژیم آل سعود در برگزاری مناسک حج، به دنبال اهداف سیاسی خود است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد؛حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میر عمادی امروز در دیدار با رئيس سازمان حج و زیارت کشور گفت: شهدای فاجعه منا بی رحمانه و ناجوانمردانه قربانی بی تدبیری و بی کفایتی حکام آل سعود شدند و این فاجعه تلخ برای همیشه در اذهان مردم باقی خواهد ماند.

وی با اشاره به اینکه سخنان قاطع مقام معظم رهبری پس از فاجعه منا التیامی بر دردهای مردم داغ دیده و خانواده های شهدای منا بود، افزود: موضع گیری های ایشان در مورد فاجعه منا و بیاناتشان، براساس مباحث قرآنی و آموزه های دین مبین اسلام بود و همین موضع گیری ها حکام مستبد و بی رحم آل سعود را مجبور به بازگرداندن ابدان مطهر این شهدا به میهن کرد.

امام جمعه خرم آباد با بیان این که آل سعود با بی رحمی و ناجوانمردی و بدون حرمت گذاری آموزه های دین مبین اسلام به پیکرهای قربانیان این فاجعه حرمت را نگه نداشتند، بیان داشت: حرمت گذاری به اجساد یکی از تاکیدات دین مبین اسلام است که آل سعود ابدا به این موضوع اعتنایی نکرد و اوج قساوت قلب و بی رحمی خود را در فاجعه منا به نمایش گذاشت.

حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی با اشاره به اینکه امروز درد دنیای اسلام وجود وهابیت است، افزود: وهابیت موجب گرفتاریهای بسیاری برای امت اسلام شده است و در مقابل فاجعه منا موجب وفاق و وحدت و همدلی بیشتر بین امت اسلام شده است.

وی با بیان اینکه وهابیت موجب گرفتاری دنیای اسلام شده، گفت: امروز امت اسلام با اهل تسنن مشکلی ندارد و آنها را دوست و برادر خود می داند و تنها مشکل اسلام عزیز وهابیت است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پایان با اشاره به این که عربستان وقتی اعلام می کند مناسک حج نباید سیاسی برگزار شود، گفت: عربستان خود به دنبال برگزاری مراسم حج سیاسی است و در این مراسم به دنبال تامین منافع آمریکا، رژیم صهیونیستی و خود می باشد و این در حالی است که منافقان را برای تامین منافع پلیدش به حج راه می دهد، اما همچنان اعلام می کند که نگاه سیاسی به انجام مناسک حج ندارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha