شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ عمامه گذاری طلاب در جشن میلاد امام هادی علیه السلام

حوزه/ مدیر موسسه امام هادی(ع) گفت: خلاهای علمی و فرهنگی بسیاری در جامعه داریم و ما وظیفه داریم برای پر کردن این خلاءها به اندازه توان خود تلاش کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین رفیعی پور عصر شنبه شب در جشن میلاد امام هادی(ع) در قم ضمن تبریک میلاد با سعادت امام هادی(ع) گفت: خلاهای علمی و فرهنگی بسیار زیاد است و هدف موسسه این است که این خلاءها را پر کند.

وی بیان کرد: نوشتن برای کودکان و نوجوانان، فیلم برای کودکان، شعر، داستان و علومی که در حوزه به کار می‌رود و ... ازجمله خلاءهایی است که برای پر کردن آنها باید تلاش کرد و هر کس به اندازه خود باید همت کند.

مدیر موسسه امام هادی(ع) ابراز داشت: یکی از خلاهایی که صدها سال بین فقها بحث بود این بود که آیا کتب قدما مانند مرحوم صدوق، مرحوم مفید و شیخ طوسی تنها فقه است یا فقه ماثور است و موسسه امام هادی(ع) در حد توان خود در این مورد کار تحقیقی انجام داد.

وی ادامه داد: موسسه امام هادی(ع) 5 سال روی المقنع شیخ صدوق و 3 سال روی الهدایه شیخ صدوق کار کرد و ثابت شد،تمام عبارات آنها روایت است و اکنون 13 سال است روی کتاب النهایه شیخ طوسی کار می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین رفیعی پور با اشاره به دیگر برنامه‌های موسسه امام هادی(ع) گفت: موسسه در زمینه‌های مختلفی فعالیت می‌کند و کتاب کمال الدین و تمام النعمه شیخ صدوق در رابطه با امام زمان(عج) و خصال شیخ صدوق هستیم و امیدواریم زیر پرچم امام هادی(ع) بتوانیم آنچه وظیفه طلبگی است انجام دهیم.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha