جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه دیر

حوزه/ استاد حوزه بوشهر با تاکید بر این که غفلت از دشمن در هر عرصه‌ای خسارت‌بار است، گفت: آمریکا و غربی‌ها روزی دهنده ما نیستند و استکبار سعی دارد ما را در دو راهی معیشت و استقلال قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی، امروز در نشستی با مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در تیپ امام صادق(ع) با تبریک دهه ولایت، اظهار داشت: مسئولان سعی نمایند شیوه حکمرانی امام علی(ع) را در اداره امور کشور داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه امام علی(ع) در عبادت، تقوا، رسیدگی به مستمندان و در مقابله با دشمنان برترین بود، ادامه داد: امروز تبعیت از ولایت فقیه خیلی مهم بوده و راهش این است که همیشه مواظب دشمن باشیم.

وی با بیان اینکه غفلت از دشمن در هر عرصه‌ای خسارت‌بار است، ابراز داشت: ما باید در عرصه‌های تسلیحاتی و نظامی در اوج توانمندی بوده و در همه عرصه‌ها برای مقابله با دشمن آماده باشیم.

امام جمعه دیر با بیان اینکه روزی دهنده ما آمریکا و غربی‌ها نیستند، تصریح کرد: استکبار سعی دارد ما را در دو راهی معیشت و استقلال قرار دهد.

حجت الاسلام حسینی به تقدیر از عملکرد سپاه در عرصه‌های مختلف پرداخت و افزود: سپاه پاسداران در عرصه های مختلف حافظ نظام بوده  است.

 حجت‌الاسلام عبدالکریم اعلمی‌نژاد، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در تیپ امام صادق(ع) نیز گفت: حفظ آمادگی و انسجام برای اجرای فرامین و دستورات مقام معظم رهبری از وظایف و برنامه‌های این یگان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha