شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله بشیر النجفی

حوزه/ حضرت آیت الله بشیر النجفی در دیدار با جمعی از مردم عراق تاکید کردند: عید غدیر یکی از اعیاد بزرگ الهی است، در این روز تمام تلاش پیامبران و امامان (ع) بر این بوده تا پایه های یک دولت حق محور را به رهبری حضرت حجت بن الحسن العسکری (عج) پایه ریزی کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، آیت الله بشیر النجفی در دیدار با جمعی از مردم عراق به مناسبت عید غدیر تاکید کردند: عید غدیر یکی از اعیاد بزرگ الهی است، در این روز تمام تلاش پیامبران و امامان (علیهم السلام) بر این بوده است تا اصول و پایه های یک دولت حق محور را به رهبری حضرت حجت بن الحسن العسکری (عجّل الله تعالی فرجه) پایه ریزی کنند.

ایشان از مسئولان خواستند تا به جوانان توجه کنند و آن ها را با دین و وطنشان مرتبط و متصل سازند و اوضاع علمی و تربیتی که رژیم سابق به فساد کشانده را اصلاح کنند.

آیت الله بشیر النجفی خاطر نشان کردند: مناسبت عید غدیر باید به عنوان ابزاری برای وحدت مسلمین و شناخت دشمنان حقیقی اسلام استفاده شود. امام علی (علیه السلام) رمز اسلام و وحدت آن است.

این مرجع شیعی عراق اشاره کردند: واقعه ی غدیر، دعوتی است از مردم به اسلام و پذیرش اینکه کامل شدن دین تنها با ولایت امیر المؤمنین (علیه السلام) صورت می گیرد. از همین رهگذر مشخص می شود که عید غدیر از شریفترین اعیاد است؛ چراکه با ولایت امام علی (ع) دین اسلام کامل می شود و بعثت حضرت رسول (ص) به اتمام می رسد.

ایشان در پایان مردم را به همبستگی، نوع دوستی، یاری فقراء و شاد کردن دل های یتیمان به ویژه فرزندان بسیج مردمی که از مقدسات عراق و آبرو و اموال ملت دفاع می کنند، فراخواندند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha