دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
معاون جامعه الزهرا(س)

حوزه/ معاون تربیتی – فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام از برپایی سومین دوره آموزش های مهارتی- فرهنگی ویژه خواهران طلبه غیرحضوری جامعه الزهرا(س) در مشهد مقدس خبر داد.

معصومه ظهیری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اعلام این خبر اظهارداشت: این دوره همانند سالهای گذشته با هدف هم افزایی و ارتقای سطح آگاهی عمومی طلاب در موضوعات و سرفصل هایی تعریف شده در ماه جاری در هتل الزهرا مشهدمقدس برگزار خواهد شد.

وی افزود: « شیوه بیان احکام »، « سبک زندگی اسلامی » و «  عوامل تثبیت، تحکیم و تعادل خانواده » از جمله موضوعات این دوره مهارت افزایی می باشد.

ظهیری ادامه داد: هدف از برگزاری این دوره ارتقاء سطح معرفتی، بینشی و گرایشی افراد و آموزش روش ها و شیوه های نوین معارف دینی، جهت اجرای فعالیت های فرهنگی تربیتی  و توانمند سازی خواهران در زمینه ی تولید محتوا و کسب مهارت های مورد نیاز در جهت به روز رسانی نمودن اطلاعات است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به زمان برگزاری دوره اشاره کرد و افزود: زمان برگزاری دوره شیوه بیان احکام از ۱۲ الی ۱۸ مهرماه و دومین دوره تربیتی از ۲۶ الی۳۰  مهرماه در هتل الزهرا (سلام الله علیها) مشهد مقدس می باشد.

معاون جامعه الزهرا علیهاالسلام یاد آور شد: طلاب غیرحضوری ساکن استان خراسان رضوی می توانند از طریق ارسال پیامک یا ایمیل تا ۹ مهر ماه  در این برنامه آموزش مهارتی فرهنگی ثبت نام کنند.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی اینترنتی ذیل مراجعه کنند؛

http://jz.ac.ir/Dorsapax/userfiles/file/ertebatat/etelaeiiiie.docx

انتهای پیام  313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha