یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
 انگلیس پرونده‌های محرمانه تروریست‌های یهودی را افشاء کرد

حوزه/ انگلستان پرونده‌های محرمانه‌ای با عنوان «تروریست‌های یهودی در خاورمیانه» را افشاء کرده است که در آن عملیات تروریست‌های صهیونیست شباهت زیادی به فعالیت داعش دارد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از فاکس نیوز، دولت انگلستان پرونده‌های محرمانه مربوط به تروریست‌های یهودی در سال 1940 را فاش کرده است. در این پرونده‌ها افشاء شده که تروریست‌های یهودی پیش از اشغال فلسطین، با انجام عملیات‌های تروریستی، بمب گذاری و ربودن، قصد ایجاد ناامنی در سرزمین‌های اشغالی و در نتیجه ترساندن و بیرون راندن بریتانیا از منطقه و سلطه و حاکمیت به فلسطین را داشته‌اند.

در این گزارش محرمانه آمده است که گروهک تروریستی صهیون‌های اشترن، شبه نظامیان یهودی قصد ترور ژنرال اولین بارکر انگلیسی در مسیر خانه‌اش در بیت المقدس به دفترش در مقر بریتانیا را داشته‌اند که تیم امنیتی بارکر از تهدید قریب الوقوع مطلع شده و مسیر حرکتش را تغییر داده است.

ژنرال بارکر تهدید بزرگی برای صهیونیست‌ها محسوب می‌شده، زیرا در پی بمب‌گذاری هتل کینگ دیوید در بیت المقدس که منجر به کشته شدن بیش از 90 نفر شده بود، واکنش شدیدی نسبت به صهیونیست‌ها نشان داده و نظامیان بریتانیایی را از هر گونه قرارداد تجاری و اجتماعی با یهودیان منع کرده بود.

نقشه حمله تروریستی علیه بارکر تنها یکی از صدها توطئه منتشر شده در فایل‌هایی است که به تازگی توسط دولت بریتانیا منتشر شده و نشان می‌دهد که چگونه افسران انگلیسی توسط شبه نظامیان صهیونیستی تحت فشار قرار داشته‌اند.

نگرش مقامات بریتانیایی نسبت به شبکه شبه نظامیان یهودی در عنوان فایل این گونه خلاصه می‌شود: فعالیت‌های تروریستی یهودیان در خاورمیانه

شباهت تروریست‌های صهیونیستی به داعش

در این فایل‌ها به وضوح دیده می‌شود که مقامات بریتانیایی نگران تهدیدات دائمی خشونت آمیز از سوی صهیونیست‌ها و گسترش این تهدیدها از خاورمیانه به اروپا خصوصا بریتانیا بوده‌اند. به طوری که در یکی از نامه‌های 20 جولای 1946 نوشته شده که دو فرد شناخته شده از لیست تروریست‌های یهودی توانسته‌اند از طریق خطوط هوایی فرانسه به پاریس نفوذ کنند و ماموران اف بی آی و سرویس امنیتی بریتانیا برای مبارزه با عملیات‌های تروریستی آن‌ها دست به همکاری زده‌اند.

در این فایل‌ها همچنین آمده است که به دلایل امنیتی تمامی یهودیانی که به اروپا سفر می‌کنند باید به دقت تحت نظارت قرار بگیرد و چالش‌های عملیاتی پیش روی ماموران امنیتی بریتانیا در سال 1946 شباهت بسیاری به وضعیت کنونی اروپا در مقابله با تروریست‌های داعشی و افراط‌گرایان دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha