چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت الاسلام  محمدرضا رحمانی

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناباد گفت : به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم همایش طلایه داران هدایت ویژه روحانیون، در گناباد برگزار می شود.

حجت الاسلام محمدرضا رحمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در گناباد با اعلام این خبر افزود : یکی از مسائل مهمی که در این همایش و با حضور طلاب و مبلغان  بررسی خواهد شد، فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی، ترویج فرهنگ مقاومت و تبیین جایگاه ولایت فقیه خواهد بود.

وی ادامه داد : یکی از مسائل مهم در حال حاضر تهاجم فرهنگی دشمن و سرمایه گذاری ویژه آنها بر روی جوانان می باشد که وظیفه روحانیت در خط مقدم مبارزه با این نوع تهاجم می باشد که در این همایش به مسائل مربوط به جوانان با حضور کارشناسان بررسی می شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناباد تصریح کرد : یکی از مسائل مهمی که باید در اولویت کار ائمه جماعات قرار گیرد برگزاری مرتب نماز و تبیین اهمیت نماز برای مردم می باشد که در این همایش عملکرد ائمه جماعات بررسی خواهد شد.

 حجت الاسلام رحمانی در پایان خاطرنشان کرد : این همایش روز پنجشنبه در محل خانه معلم شهرستان گناباد با سخنرانی حجت الاسلام موسوی  مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گناباد و چند تن از مسئولین برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha