سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
شورای تامین شهرستان گناباد

حوزه / مدیر مدرسه علمیه امام رضا (ع) گناباد گفت: در حال برنامه ریزی هستیم که در سال آینده سطح سه را در این مدرسه راه اندازی کنیم .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گناباد ، شورای تامین شهرستان گناباد از مدرسه علمیه امام رضا (ع) به مناسبت شروع سال تحصیلی بازدید کردند.

 محمد علی نبی پور، فرماندار گناباد در این حاشیه این بازدید طی سخنانی گفت : گناباد یکی از شهرهای مذهبی و کهن است و نشانه آن نیز مبارزات مردم این شهرستان با فرقه های انحرافی می باشد

وی ادامه داد : حوزه علمیه گناباد همیشه و در همه دوران نقش به سزایی در انقلاب ایران داشته است، به طور مثال می توان به مبارزات شیخ محمدتقی بهلول با رضاخان و مبارزات شهید کاوه در دوران انقلاب اسلامی اشاره کرد که هردو تحصیل کرده مدرسه علمیه گناباد هستند.

فرماندار گناباد با اشاره به حضور اساتید توانمندی که در مدرسه علمیه امام رضا(ع) هستند اظهار کرد : حوزه علمیه گناباد مطمئنا می تواند محور برنامه های فرهنگی شهرستان گناباد قرار گیرد.

نبی پور با اشاره به قدمت زیاد حوزه علمیه گناباد تصریح کرد : گناباد این قابلیت را دارد که با محور حوزه علمیه، تغذیه فکری شهرستان های همجورا را برعهده بگیرد .

مدیر مدرسه علمیه امام رضا (ع) نیز در این جلسه ضمن تشکر از توجه مسئولین شهرستان گناباد به حوزه های علمیه گفت : این مدرسه در حال حاضر 115 طلبه سطح یک و 40 طلبه سطح دو دارد.

حجت الاسلام رضا مدنی اظهار کرد : مدرسه علمیه امام رضا (ع) گناباد یکی از 10 مدرسه برتر خراسان می باشد و با ایجاد زیرساخت های مناسب در حال حاضر یکی از مدارس پیشرفته در حوزه مسائل آموزشی و تجهیزات می باشد.

وی ادامه داد : در حال برنامه ریزی هستیم که در سال آینده سطح سه را راه اندازی کنیم که با راه اندازی این سطح پیش بینی میکنیم تعداد طلاب این مدرسه بیش از 250 طلبه برسد.

مدیر مدرسه علمیه امام رضا (ع) یکی از مشکلات اساسی این مدرسه را قدمت ساختمان و کمبود فضا دانست و بیان کرد : امیدواریم با کمک خیرین گنابادی و مساعدت های مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان شاهد احداث حوزه علمیه جدید با ظرفیت حداقل 400 طلبه در شهرستان گناباد باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha