جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ |۱۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 24, 2024
غرفه خبرگزاری حوزه در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات

حوزه/ با حضور مدیر عامل خبرگزاری حوزه، غرفه این خبرگزاری به عنوان رسانه رسمی حوزه های علمیه، در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، در مصلای امام خمینی(ره) تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» مستقر در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات، حجت الاسلام و المسلمین حسن مولایی مدیرعامل خبرگزاری حوزه، صبح امروز با حضور در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات، غرفه رسانه رسمی حوزه های علمیه را افتتاح کرد.

درب های این نمایشگاه از ساعت 9:00 صبح امروز برای غرفه داران رسانه های مختلف کشور باز شد و از ساعت 13 نیز بازدید عموم  آغاز شد.

بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات از امروز جمعه (14آبان) در محل مصلی تهران آغاز به کار کرده و تا جمعه آینده (21 آبان) همه روزه از ساعت 9 صبح الی 21، پذیرای علاقه مندان و بازدیدکنندگان خواهد بود.

غرفه خبرگزاری حوزه به شماره ۲۹۴ در راهروی اصلی بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات، پشت محراب مصلی تهران قرار دارد و پذیرای بازدیکنندگان می باشد.

گفتنی است، بیش از 800 رسانه مختلف مکتوب و مجازی کشور در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات، خدمات و توانمندی های خود را به مردم معرفی می کنند.

۳۱۳/۲۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha