یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
حجت الاسلام نوروز نژاد مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی

حوزه/ ۲۱نشریه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات به بازدیدکنندگان معرفی و عرضه می شوند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام  نوروزنژاد  اظهار داشت: دفتر تبلیغات اسلامی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان نماد رو شنفکری حوزه معرفی گردیده، خود را در افق چشم انداز بیست ساله کشور به عنوان اصلی ترین تامین کننده نیازهای معرفتی و انسانی(نرم افزاری) عرصه ی فرهنگ، جهت توسعه و تعمیق دین مداری تعریف کرده است.
وی افزود: نظریه پردازی و اندیشه سازی در عرصه علوم و معارف اسلامی به منظور تامین نیازهای فکری جهان معاصر از دغدغه های این مرکز تبلیغی، علمی و فرهنگی می باشد.
مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی ادامه داد: این دفتر برای حفظ این جایگاه، با محور قرار دادن معارف قرآن و مکتب اهل بیت(ع) و مرزبانی فکری - فرهنگی از حریم ولایت فقیه در سایه آرمان های امام خمینی(ره) و اندیشه های بلند مقام معظم رهبری و دستاوردهای انقلاب اسلامی اهدافی را تعیین کرده است.
وی اضافه کرد: از جمله اهداف عملیاتی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ، تلاش و همکاری در جهت تولید و عرضه منشورات مکتوب، محصولات دیداری و شنیداری، نرم افزارها و پایگاه های اطلاع رسانی در حوزه فرهنگ و معارف اسلامی با بهره گیری از ذخائر علمی- فرهنگی حوزه های علمیه است.
حجت الاسلام نوروزنژاد گفت: حضور در نمایشگاه ها در جهت معرفی فعالیت های صورت گرفته در این زمینه ها و استفاده هرچه بیشتر عموم جامعه بویژه قشر فرهنگی و تحصلیکرده از جمله وظایف روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی می باشد و برهمین اساس این اداره هرساله در نمایشگاه های ملی و بین المللی شرکت می نماید.
مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: تمامی نشریات دفتر اعم از هفته نامه ها، ماهنامه ها، دوماهنامه ها و فصلنامه ها که توسط معاونت های مختلف و همچنین مراکز و شعب دفتر تهیه و توزیع می شوند با حضور کارشناسان در این نمایشگاه معرفی خواهند شد.
لازم به ذکر است، بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات تهران از ۱۵ الی ۲۱ آبان ماه در مصلای بزرگ تهران برگزار می شود و غرفه دفتر تبلیغات اسلامی در شبستان اصلی، راهرو ۱۴، غرفه شماره ۳۰۸ واقع شده و پذیرای علاقه مندان فرهنگ، هنر و رسانه است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha