دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
بانوان

حوزه / معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه(س) خرم آباد از فعالیت تبلیغی طلاب این مدرسه در ایام ماه صفر خبر داد.

سمیه موحدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه بیش از ۲۰ نفر از طلاب این مدرسه با حضور در مدارس،خوابگاه های دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی خواهران، پایگاه های مقاومت بسیج، جلسات خانگی و... به فعالیت تبلیغی می پردازند، گفت: در این ایام مباحث تربیتی اخلاقی بنیان خانواده ،سبک زندگی اسلامی ایرانی در بین مخاطبان تبیین و نهادینه می شود.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از ۱۰۰ طلبه فارغ التحصیل این مدرسه نیز در سطح جامعه به تبلیغ و تبیبن آموزه های دین مبین اسلام و مکتب اهل بیت(ع) مشغول هستند، یادآور شد: در طول سال مبلغان در کارگاه های آموزشی با سر فصل های تبلیغی خود در جامعه آشنا خواهند شد.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه(س) خرم آباد همچنین از اعزام طلاب این مدرسه به کاروان های راهیان نور خبر داد و افزود:طلاب با حضور در بین خواهران این کاروان ها به اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت می پردازند.

موحدی  همچنین از برگزاری اردوی زیارتی فرهنگی با عنوان طلیعه حضور خبر داد و تصریح کرد:این اردو برای ۲۰ طلبه جدیدالورود در استان قم، برگزار خواهد شد.

وی در پایان دیدار با علماء و بزرگان حوزه،برگزاری کارگاه های آموزشی، آشنایی با وظایف طلبگی و همچنین بیان مباحث تربیتی را از جمله برنامه های این اردو برشمرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha