یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کارگاه آموزشی -حجت الاسلام صمد رضوی

حوزه / مسئول سامانه های معاونت فرهنگی حوزه های علمیه خواهران، در کارگاه آموزشی یزد گفت: دشمن با استفاده از فضای مجازی و نشانه قراردادن نقش زن و مادر، قصد دارد نظام اسلامی ایران و به تبع آن، دینداری مردم را تضعیف نماید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد؛ حجت الاسلام صمد رضوی، مسئول سامانه‌ها و برنامه‌ریزی نرم‌افزارهای معاونت فرهنگی ـ تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران در کارگاه آموزشی که با حضور مدیران و معاونان فرهنگی 20 مدرسه علمیه خواهران استان یزد به تشریح اهداف سامانه های مختلف فرهنگی- تبلیغی از جمله ظراحی، پیاده سازی و استقرار سامانه ها، نقش آن در تسریع اجرای امور، هماهنگی بیشتر و اهمیت آشنایی کاربران با این سامانه ها پرداخت.

وی مطالب را در خصوص آموزش و بررسی مشکلات مدارس علمیه خواهران استان یزد درسامانه سمتاز، گروه اجتماعی مشاوران، سامانه ثبت گزارش های تبلیغی و مسابقات  فرهنگی بیان کرد.

مسئول سامانه‌ها و برنامه‌ریزی نرم‌افزارهای معاونت فرهنگی ـ تبلیغی حوزه‌های علمیه با اشاره به گسترش روز افزون فضای مجازی به ویژه شبکه های اجتماعی اظهار کرد: فضای مجازی امکان نو پدیدی است که در یک زمان، تمامی اطلاعات در اختیار همه افراد قرار می گیرد.

حجت الاسلام صمدی تصریح کرد: باید فرهنگ استفاده از فضای مجازی آموزش داده شود تا افراد خانواده متناسب با سنشان از فضای مجازی استفاده نمایند.

وی ادامه داد: دشمن با استفاده از فضای مجازی و نشانه قراردادن نقش زن و مادر قصد دارد نظام اسلامی ایران و به تبع آن، دینداری مردم را تضعیف نماید، بنابراین حوزه های علمیه خواهران باید با حضور در فضای مجازی، این نقشه دشمن را نقش بر آب کنند.

انتهای پیام / ۳۱۳/۴۷

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha