جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
معاون فرهنگی جمکران

حوزه/ معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران، اجتماع عظیم مردمی در این مکان مقدس را نشانه عشق وافر مردم به ظهور حضرت ولی عصر(عج) دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام عباس ابراهیمی صبح امروز در اجتماع عظیم منتظران ظهور حضرت ولی عصر(عج) که با حضور هزاران عاشق و منتظر حضرت ولی عصر (عج) در مسجد مقدس جمکران برگزار شد اظهار کرد: ۱۱ قرن است که این مکان محل اجتماع دین داران و عاشقان امام عصر(عج) است و در طول سال شاهد حضور عاشقان و منتظران امام زمان(ع) از ایران اسلامی و بیش از ۵۰ کشور جهان در این مسجد شریف هستیم.

وی افزود: امام زمان(ع) در صدور فرمان بنای مسجد مقدس جمکران امر کردند که به مردم بگویید به این مکان رغبت کنند و آن را عزیز دارند و امروز وظیفه ما است تا با برنامه ریزی مناسب زمینه حضور بیش از پیش اقشار مختلف مردم را در این مکان معنوی فراهم کنیم.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با تاکید بر اینکه روز نهم ربیع الاول به عنوان سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) باید در جامعه به عنوان یک روز مهدوی فرهنگ سازی شود، گفت: باید از ظرفیت مسجد مقدس جمکران برای ترویج و تبلیغ جهانی فرهنگ مهدوی بهره ببریم تا زمینه برای ظهور امام زمان(ع) را فراهم کنیم.

حجت الاسلام ابراهیمی گفت: این اجتماع عظیم مردم که با شکوه و عظمت خاصی همراه است ابا هدف تجدید بیعت با امام عصر(عج) به سمت مسجد مقدس جمکران حضور یافتند.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران بیان کرد: امیدواریم بتوانیم به عنوان خادمان این مکان مقدس خدمتگزاران مردمی باشیم که با عشق در این مکان حضور پیدا می کنند.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha