جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
اجتماع عظیم مهدوی

حوزه/ همایش عظیم منتظران ظهور صبح امروز با حضور گسترده و وصف ناپذیر اقشار مختلف مردم، مسئولان استان، تولیت و خادمان مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، همایش عظیم پیاده روی به مناسبت سالروز امامت حضرت ولی عصر(عج) با حضور گسترده مردم و روحانیون، مسئولان استان، تولیت و خادمان مسجد مقدس جمکران در هوایی سرد و برفی از حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) تا مسجد مقدس جمکران برگزار شد و عاشقان و منتظران حضرت ولی عصر با حضور در میعادگاه عاشقان عهد و پیمان خود با امام زمانشان را تجدید کردند.

در این مراسم که به شکل مستقیم از شبکه سوم سیما و سیمای استانی قم نیز پخش شد معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران به بیان اهمیت فرهنگ سازی روز نهم ربیع به عنوان سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) در جامعه پرداخت.

در ادامه یونس عالی پور معاون استاندار قم نیز به نیابت از استاندار قم در سخنانی به اهمیت ورزش در تعالی روح و جسم و همچنین اهمیت برگزاری این مراسم در ایجاد شور اجتماعی و مهدوی مردم پرداخت.

گفتنی است: در این برنامه ورزشی و معنوی که به همت مسجد مقدس جمکران و اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد، جوایز مادی و معنوی ارزشمندی نیز به حاضران در این همایش اهدا شد.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha