جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
شبستان جدید حرم حضرت معصومه(س) به نام حضرت زهرا(س)

شبستان جدید حرم حضرت معصومه سلام الله علیها در صحن زیرین امام هادی علیه السلام به نام حضرت زهرا سلام الله علیها نامگذاری شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در این مراسم که  امروز با حضور معاونان و مدیران آستان مقدس در محل شبستان حضرت زهرا سلام الله علیها برگزار شد، گفت: کاری بزرگ در این شبستان انجام شد تا فضایی برای زائران کریمه اهل بیت(س) فراهم شود.
وی افزود: برای ساخت این شبستان، گروهی از کارشناسان و صاحب نظران جمع شده و با همفکری، اقدامی ارزشمند در راستای توسعه فضای زیارت حرم حضرت معصومه سلام الله علیها ایجاد کنند تا زائران با آرامش خاطر بیشتری به عبادت و زیارت بپردازند.
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها این بنا را جزو باقیات و الصالحات دست اندرکاران آن دانست و گفت: دارایی ها، جان ها و نام ها نابود می شود، ولی آنچه که باقی می ماند، اعمال و کارهایی است که در مسیر الهی باشد.
وی ادامه داد: در دنیا پول های زیادی هزینه شده و زمان های زیادی صرف می شود، ولی آنچه که در مسیر اهل بیت(ع) صرف می شود، برای انسان ماندگار خواهد شد و اهل بیت(ع) بر آن عنایت دارند.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha