شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کرسی ترویجی

حوزه/ هیئت حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره، آئین نامه جدید کرسی های ترویجی نقد و مناظره را ابلاغ کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، به نقل از دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، آئین نامه جدید برگزاری کرسی های ترویجی(کرسي هاي عرضه و نقد ديدگاه علمي و کرسي هاي مناظره علمي) پس از تصویب در مجمع هیئت حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره، به دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و موسسات علمی پژوهشی سراسر کشور ابلاغ شد.

از جمله بندهای جدید در این آئین نامه، تعیین امتيازات مختلف برای ارتقای رتبه اعضای هیئت علمی دانشگاه ها و مراکز علمی- پژوهشی کشور به استناد آئين نامه ارتقاي مرتبه اعضاي هيئت علمي مؤسسه‌هاي آموزش عالي، پژوهشي و فناوري دولتي و غيردولتي ابلاغی مردادماه  1395 شورای عالی انقلاب فرهنگی و وزارت علوم  است.

همچنین از بندهای جدید در این آئین نامه، تعیین امتيازات مختلف برای ارتقای رتبه اعضای هیئت علمی دانشگاه ها و مراکز علمی- پژوهشی کشور به استناد آئين نامه ارتقاي مرتبه اعضای هيئت علمي مؤسسه‌های آموزش عالی، پژوهشی و فناوری دولتی و غیردولتی ابلاغی مردادماه  1395شورای عالی انقلاب فرهنگی و وزارت علوم  است.

مطابق این آئین نامه ارائه کرسی های علمی- ترویجی برای اعضای ارائه دهنده دارای 4 امتیاز و برای ناقدین و مشارکت فعالانه  اساتید دارای 2 امتیاز است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha