جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آزادسازی حلب - سوریه

حوزه/ دبیر اداره فتوا و تدریس دینی در وزارت اوقاف سوریه با تبریک پیروزی های ارتش اسلام در مقابله با تکفیری ها در کشور سوریه، گفت: پیروزی حلب نتیجه محبت مردم سوریه به اهل بیت(ع) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مشهد،  شیخ علاءالدین زعتری، شامگاه سه شنبه در هم اندیشی "امام رضا(ع) رمز وحدت و ائتلاف امت اسلامی" در محل بنیاد پژوهش های اسلامی استان قدس رضوی، با یادآوری صلح امام حسن (ع) گفت: امت اسلام با تمام تدابیر شیطانی استکبار دچار گسست نخواهد شد.

دبیر اداره فتوا و تدریس دینی در وزارت اوقاف سوریه با اشاره به استفاده دولت و مردم سوریه از سیاست های انقلاب اسلامی ایران، ابراز کرد: ما همچون مردم ایران از شعار «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» پیروی می کنیم.

این عالم اهل سنت سوری با اشاره به ایستادگی دولت و مردم سوریه، تصریح کرد: محبت اهل بیت (ع) امری است که در جان ما نفوذ کرده است و به ما قوت می بخشد.

وی با اشاره به برخی از روایات موجود در منابع معتبر اهل سنت پیرامون اهمیت مودت به اهل بیت (ع)، ابراز کرد: مودت به اهل بیت (ع) همان مودّت به پیامبر (ص) است.

شیخ علاءالدین زعتری با تأکید بر این که کلام پیامبر(ص) برای مسلمانان همچون آیات قرآن اهمیت دارد، گفت: همان طور که به گفته قرآن کریم، رعایت احترام همسران پیامبر(ص) به عنوان مادران مؤمنین دارای اهمیت است، مودت با اهل بیت ایشان  نیز در کلام حضرت واضح و بر ما لازم است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha