شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله مهمان نواز

حوزه / نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، ۹ دی را روز بصیرت امت اسلامی و تجدید میثاق با ولایت فقیه خواند و گفت:حرکت مردم در روز ۹ دی ثابت کرد، امت اسلامی در هر زمانی پایبند به اصول نظام اسلامی و آماده دفاع از ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی هستند.

آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در خراسان شمالی، با اشاره به اینکه در آستانه فرا رسیدن یوم‌الله 9 دی هستیم، اظهار داشت: گرامیداشت این روز به عنوان حماسه عاشورایی خودجوش مردمی، موجب تقویت روحیه ولایت‌پذیری مردم و اقتدار نظام اسلامی می‌شود.

وی با بیان اینکه حرکت مردم در روز 9 دی ثابت کرد، امت اسلامی در هر زمانی پایبند به اصول نظام اسلامی و آماده دفاع از ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی هستند، افزود: در این روز مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی ثابت کردند همیشه پای آرمان‌های نظام اسلامی ایستاده و از آرمان‌های انقلاب دفاع می‌کنند.

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری گفت: فتنه سال 88 اصل نظام اسلامی و ولایت‌فقیه را نشانه گرفته بود و یک مسئله برنامه‌ریزی‌شده از سوی استکبار و دشمنان قسم‌خورده انقلاب و نظام اسلامی بود.

وی تصریح کرد: در جريان فتنه مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی بدون هیچ‌گونه مسامحه‌ای، با اهانت کنندگان به مقدسات و حرمت‌شکنان برخورد کرده و پاسخ دندان‌شکنی به فتنه گران منافق و دشمنان نظام اسلامی دادند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه انسجام نیروهای انقلابی با محوریت ولایت‌فقیه باعث یاس دشمنان نظام اسلامی شد، خاطرنشان کرد: این فتنه با تدبیر و مدیریت رهبر معظم انقلاب اسلامی و حماسه مردم در نهم دی به پایان رسید و فتنه گران رسوا شدند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha