دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله محمدرضا ناصری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: احساس می شود در بدنه مدیریت کشور، جدیت حمایت از تولید داخل و تبدیل شدن به یک اقتصاد پویا وجود ندارد و دست هایی پشت پرده وجود دارد که نمی گذارند صنایع بزرگ بر روی پای خود بایستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد؛ آیت الله محمدرضا ناصری در جمع مدیران استان یزد، با اشاره به وضعیت تولید کشور، اظهار داشت: احساس می شود در بدنه مدیریت کشور، جدیت حمایت از تولید داخل و تبدیل شدن به یک اقتصاد پویا وجود ندارد و دست هایی پشت پرده وجود دارد که نمی گذارند صنایع بزرگ بر روی پای خود بایستند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه خلاصه ترین تعریف از اقتصاد مقاومتی همان " ما می توانیم" است، گفت: هنوز امکان تحقق اقتصاد مقاومتی و ایستادن روی پای خود به باور خیلی از افراد در جامعه تبدیل نشده است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با تاکید بر اینکه باید این باور عمومی در جامعه به وجود آید، تصریح کرد: در صورتی که کارخانجات تعدادی دانشجو را برای تولید قطعات مورد نیاز خود به کار گیرند و از آنها حمایت کنند، حتما این قطعات توسط آنها ساخته می شود.

امام جمعه یزد افزود: باید اقدامی توسط نهادهای جامعه انجام شود که این انگیزه به وجود آید، از سویی رهبری هم مدام تذکر می دهند که اقتصاد مقاومتی راهکار است، پس چرا ما سعی بر ایجاد انگیزه و حرکت در این مسیر نمی کنیم.

وی ادامه داد: ما در دنیا نتوانستیم انقلاب، انگیزه انقلاب، حقانیت، مسائل و اصولی که داریم را به جهانیان بفهمانیم و حرکت اطلاع رسانی و دیپلماسی ما در خارج از کشور صفر بوده است.

آیت الله ناصری بیان کرد: این موضوع را به همه مسئولان مرتبط گفتم که رایزنی های فرهنگی ما ضعیف است و در مقابل، رسانه های بیگانه و صهیونیستی علیه ما اقدامات بسیار گسترده ای کرده اند.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha