شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دکتر حاجی ده آبادی

حوزه/ دکتر حاجی ده آبادی با تأکید بر تربیت قطب های اخلاقی با ملیت های مختلف گفت: طلاب جامعه المصطفی باید همچون شمعی فروزان با رفتار و گفتار خود که برگرفته از ذخائر اهل بیت(علیهم السلام) است، در عرصه های مختلف اجتماعی نقش آفرینی نمایند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» دکتر حاجی ده آبادی، رئیس موسسه آموزش عالی علوم انسانی جامعه المصطفی در جلسه هم اندیشی مربیان و اساتید اخلاق این موسسه و اعطای حکم به ایشان، ضمن تسلیت سالروز کریمه اهل بیت(علیهم السلام) و یار دیرین امام و رهبری، آیت الله هاشمی رفسنجانی، اظهار داشت: در دیداری که با آیت الله هاشمی رفسنجانی داشتیم به وضوح عشق به رهبری را در چهره ایشان مشاهده کرده، وجود ایشان مملو از علاقه به رهبر معظم انقلاب بود.

رئیس موسسه آموزش عالی علوم انسانی با اشاره به این که حوزه های علمیه باید قدردان ذخائر خود باشد، اظهار داشت: حفظ آرامش در فشارهای مختلف سیاسی، یکی از برجسته ترین ویژگی های آیت الله هاشمی رفسنجانی بود.

 حاجی ده آبادی در ادامه بر اهمیت اخلاق مداری در عرصه های علمی جامعه المصطفی اشاره نمود و اظهار داشت: اخلاق مداری در جامعه المصطفی باید به گونه ای متفاوت باشد، که بعد از برگشت طلاب و دانش پژهان به جامعه هدف، نوع نگاه تربیتی ایشان و منش اخلاق دینی این عزیزان به خوبی نمود داشته باشد.

وی با تاکید بر این که اخلاق اسلامی را نمی توان در حوزه خاص محدود نمود، اظهار داشت: سبک و سیره زندگانی بزرگان حوزه های علمیه، ظرفیتی است که می تواند در تربیت و ارتقاء جایگاه اخلاق اسلامی در المصطفی نقش آفرینی کند.

رئیس موسسه آموزش عالی علوم انسانی بر لزوم تربیت قطب های اخلاقی در میان طلاب و دانش پژوهان جامعه المصطفی با ملیت های مختلف تأکید نمود و خاطرنشان کرد: طلاب جامعه المصطفی باید همچون شمعی فروزان با رفتار و گفتار خود که برگرفته از ذخائر اهل بیت(علیهم السلام) است، در عرصه های مختلف اجتماعی نقش آفرینی نمایند.

دکتر حاجی ده آبادی ضمن تقدیر از اساتید اخلاق جامعه المصطفی، به جایگاه والای معلم اخلاق اشاره نمود و خاطرنشان کرد: در هم اندیشی مربیان و اساتید اخلاق موسسه آموزش عالی علوم انسانی برآنیم تا ضمن بهره گیری از تجربیات اساتید، تحولات اخلاقی و معرفتی عمیقی را در جامعه المصطفی رقم بزنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha