سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین نوفرستی

حوزه / مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اگر بر خودمان ولایت نداشته باشم مدام رنگ عوض خواهیم کرد،گفت: اگر کسی می‌خواهد تحت ولایت خداوند باشد ابتدا باید جهاد کبیر یعنی برخودش ولایت پیدا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت‌الاسلام غلامحسین نوفرستی، در گردهمایی خانواده های شهدای عملیات کربلای 5 با اشاره ولایت پذیری شهدا، اظهار کرد: پیروی از ولایت مهمترین شاخص شهدا است چرا که ولایت واقعی از آن خداوند است.

وی ادامه داد: خداوند متعال، ولایت را در عالم به پیامبران و ائمه اطهار (ع) و در عصر غیبت به نائب امام زمان (عج) سپرده است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری تصریح کرد: شهدا همانند یاران امام حسین (ع) در عمل و وصیت نامه هایشان، اطاعت و پیروی از ولایت فقیه را فریاد می زدند.

وی با بیان اینکه شهدا به رسالت واقعی خود عمل کردند، افزود: شهدا در وصیت‌نامه خود، ما را به پشتیبانی از ولایت فقیه توصیه کردند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا(ع) با اشاره به روایاتی از امام زمان(عج) تاکید کرد: پیروی و راهنمایی از علما در حوادثی که برای ما رقم می خورد حجت است.

حجت الاسلام نوفرستی با بیان اینکه ولایت پذیری اصل و محور دین اسلام است، افزود: هرگاه انسان ها نسبت به حرام و حلال، دنیاپرستی، منفعت طلبی و هواپرستی بی توجه ای کردند، انحراف از مسیر اسلام حاصل شده است.

وی ادامه داد: اگر در مسیر ولایت خداوند حرکت کنیم خداوند در تاریکی‌ها و غفلت‌ها دست ما را می‌گیرد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا(ع) با اشاره به اینکه اگر بر خودمان ولایت نداشته باشم مدام رنگ عوض خواهیم کرد، افزود:  اگر کسی می‌خواهد تحت ولایت خداوند باشد ابتدای باید جهاد کبیر یعنی برخودش ولایت پیدا کند.

وی راز پیروزی در جهاد کبیر را پیروی از ولایت دانست و افزود: پیام شهدا در تمام دوران ولایت پذیری است و رمز پیروزی همواره پشتیبان ولی فقیه بودن است و نباید هیچگاه از ولایت عقب بمانیم و نه جلو بزنیم.

حجت الاسلام نوفرستی ادامه داد: امروز هم بسیاری از بداخلاقی‌ها و بی‌حرمتی‌ها از کسانی سر می‌زند که انسان انتظار ندارد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی تاکید کرد: اگر تحت ولایت خداوند خود را حفظ نکنیم، قطعاً تحت ولایت شیطان خواهیم بود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha