سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام جعفریان

حوزه/ همایش «جلوه های صبر» با هدف تجلیل از همسران روحانیون فقید ازسوی مرکز خدمات حوزه علمیه استان قم، صبح امروز در سالن بیداری اسلامی جامعه الزهرا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام و المسلمین جعفریانی در ابتدای این مراسم ضمن تقدیر از تلاش و صبر همسران روحانیون فقید گفت: شما در سختی های سفرهای تبلیغی و درس و بحث همسرانتان شریک بودید و اگر این تلاش و صبر شما نبود، خدمات علمی و تبلیغی همسرانتان به نتیجه نمی رسید.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان قم همچنین  خطاب به فرزندان طلاب اظهار داشت: شما نیز در بخش های علمی و عفاف و حجاب، زحمات پدران و مادرانتان را ارج نهاده اید.

وی افزود: علی رغم اینکه ما دارای نظام اسلامی می باشیم، ولی دشمنان نظام سختی های زیادی بر ما تحمیل کرده اند و اگر کسی مقید به این نظام نباشد نمی تواند در مقابل آنها مقاومت کند.

حجت الاسلام و المسلمین جعفریانی گفت: با دستورات مقام معظم رهبری و تلاش های مسئولین مرکز خدمات حوزه های علمیه، تلاش کرده ایم که با هجمه های سنگین دشمنان مبارزه کنیم.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان قم در پایان خاطرنشان کرد: این مرکز از ابتدای سال 1370 که تنها با نیت پرداخت میزانی از هزینه ی درمان خانواده ی طلاب راه اندازی شده بود، سعی کرد در طی این سال ها به خدمات بهتر نسبت به خانواده های روحانیون فعالیت کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha