جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین اسدالله پرهیز

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) مرودشت با بیان این که قم به عنوان معدن علوم اهل بیت(ع) است، اظهار کرد: خداوند از طریق قم به عنوان مغز و عقل عالم هدایتی، جهان را هدایت می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین اسدالله پرهیز ظهر امروز در نخستین همایش ملی تجلیل از اساتید شاهد و ایثارگرحوزوی که در مدرسه معصومیه قم برگزار شد، با اشاره به اینکه بنده بازمانده عملیات کربلای 4 هستم، اظهار کرد: بنده در سال 1382 در حالی که داشتم از دنیا می رفتم، شب خواب دیدم سرهای بریده شهدای کربلا را منزل ما آوردند.

وی تصریح کرد: بنده به حضرت زهرا(س) متوسل شدم و شهید حاج عبدالله اسکندری فرمانده بنیاد شهید فارس به دیدارم آمد و هماهنگی لازم را برای بستری و درمان انجام داد؛ این عزیز دل و فرزند بزرگ انقلاب که بعد بنده متوجه شدم پیش از 90 دقیقه دوزانو در کنار تخت بنده نشسته بوده است، از مدافعین حرم شد و دشمنان، سر بریده ایشان را در دست گرفتند.

این استاد ممتاز شاهد و ایثارگر حوزه در ادامه با بیان اینکه امضای امام زمان(عج) در امانت امضای مسئولان است، افزود: برنامه ها و بخشنامه ها محصول حکم شرعی و خرد جمعی برای تحقق تشکیلات دینی و هدایت امام(عج) است.

حجت الاسلام والمسلمین پرهیز افزود: خداوند علم، عنایت و عزت خود را در وجود ولی فقیه و نظام اسلامی قرار داده و این عنایت الهی به دنیا منتشر می شود.

وی با بیان اینکه قم به عنوان معدن علوم اهلبیت(ع) است، اظهار کرد: خداوند از طریق قم به عنوان مغز و عقل عالم هدایتی، جهان را هدایت می کند.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) مرودشت با تاکید بر اینکه هر فرمانی به زبان مقام معظم رهبری جاری شد برای پیشرفت دین است، تصریح کرد: باید این بیانات و فرامین را همچون شهید صیاد شیرازی بنویسیم و عمل کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین پرهیز با بیان اینکه در عملیات والفجر 8 تیر به سر بنده خورد و کمانه کرد و نتوانستم به قافله شهدا بپیوندم، گفت: هرکس می خواهد برای یاری دین بیاید، میدان باز است؛ امروز انقلاب، شیعه و دین اسلام در تمام دنیا شناخته شده است و به همین دلیل، کفار با تمام تلاش خود به مقابله با انقلاب می پردازند.

وی با تاکید بر اینکه مدافعان حرم بر تعلقات دنیوی پای گذاشته اند، تصریح کرد: بسیاری از جوانان از ما درخواست می کنند برای پیوستن آنها به رزمندگان مدافع حرم، تلاش کنیم.

مدیر مدرسه امام صادق(ع) مرودشت افزود: زمینه جذب بخشی از رزمندگان مخلص مدافع حرم به حوزه های علمیه فراهم شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه اجابت دعا محصول اتصال به ولایت است، گفت: هرکسی پیرو ولی فقیه و با اخلاص باشد می تواند به لقای الهی دست پیدا کند.

انتهای پیام/313/33

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha