شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دهه فجر انقلاب اسلامی

حوزه/ کارشناس فرهنگی حوزه علمیه خراسان شمالی با تاکید بر اینکه مردم و مسئولان باید از ارزش های انقلاب اسلامی حفظ و حراست کنند، گفت: شرکت در جشن ها و برنامه های ایام الله دهه فجر وظیفه همه است.

حجت الاسلام امید رحمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حفظ انقلاب از اصل انقلاب مهم تر است، اظهار داشت: همه ما باید در حفظ انقلاب اسلامی که ثمره مجاهدت های امام خمینی (ره) بکوشیم و آن را به نسل های آینده منتقل کنیم.

وی با بیان اینکه دهه فجر یادآور روزهای استکبارستیزی، عزتمندی ملت ایران و نمایش عظمت انقلاب اسلامی است، افزود: گرامیداشت این دهه بر همه لازم و ضروری است و جشن های این دهه باید به صورت مردمی برگزار شود.

حجت الاسلام رحمانی با اشاره به اینکه هدف اصلی انقلاب ایران، اتصال جمهوری اسلامی به حکومت جهانی حضرت مهدی (ع) است، گفت: در برگزاری جشن های دهه فجر باید بعد اسلامی نظام بیشتر مطرح و رهنمودهای امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی به همه مردم به ویژه نسل جوان تبیین شود تا جامعه از مسیر اصلی اسلامی خود منحرف نشود.

وی با بیان اینکه آرمان شهدای انقلاب اسلامی، گسترش انقلاب و تقویت اسلام ناب محمدی بود، اظهار داشت: در این دهه باید با آرمان های مقدس بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کرد و یاد و خاطره شهدا را زنده نگاه داشت.

کارشناس فرهنگی حوزه علمیه خراسان شمالی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران ثمره خون هزاران شهید است وحفاظت و صیانت و پاسداری از این خون ها وظیفه همه مسئولان و مردم است، خاطرنشان کرد: شرکت در جشن ها و برنامه های ایام الله دهه فجر وظیفه همه است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha