جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 409289
۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵
بانوان

حوزه/ مؤسس مدرسه علمیه خواهران سیدالشهدا(ع) یزد با بیان اینکه امام خمینی(ره)قبل از اینکه به علم بپردازد، به تهذیب می پرداخت اذعان کرد: اگر ما یکی از بهترین سخنرانان دینی و در فعال عرصه تبلیغ هم باشیم، ولی بدون تهذیب نفس فایده ای ندارد و تاثیرگذار نخواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، حجت الاسلام محمدرضا ابویی مهریزی، مؤسس مدرسه علمیه خواهران سیدالشهدا(ع) یزد در نشست انقلابی و بصیرتی، در جمع طلاب این مدرسه به تشریح انقلاب اسلامی از نظر اعتقادی و ایمانی پرداخت.

وی افزود: آنچه که انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند، اعتقاد در ایمان امام (ره) به خداوند بود و امام(ره)، انقلاب را نقطه اوج و آرمان خود می دانست.

مؤسس مدرسه علمیه خواهران سیدالشهدا(ع) یزد با بیان اینکه امام خمینی(ره)قبل از اینکه به علم بپردازد، به تهذیب می پرداخت اذعان کرد: اگر ما یکی از بهترین سخنرانان دینی و در فعال عرصه تبلیغ هم باشیم، ولی بدون تهذیب نفس فایده ای ندارد و تاثیرگذار نخواهیم بود.

وی گفت : مؤمن اگر بتواند بشنود، بنويسد و اقدام کند و تنها رضای خدا را مد نظر داشته باشد با هر اقدامی، یک درجه به خدا نزدیک می شود و شواهد بسیاری وجود دارد که امام راحل در طول زندگی خود این گونه زیسته است .ّ

برپایی نمایشگاه

نمایشگاه آثار علمی پژوهشی با موضوع حضرت فاطمه (س) همزمان با ایام فاطمیه در مدرسه علمیه الزهرا(س) یزد برپا شد.

 در این نمایشگاه علاوه بر معرفی تألیفات گوناگون، بازدیدکنندگان به ویژه بانوان طلبه را با منابع پژوهشی در خصوص مسائل سیاسی واجتماعی روز آشنا می شوند.

برپایه این گزارش، این نمایشگاه به مدت یک هفته مورد بازدید طلاب و عموم عزاداران قرار گرفت.

انتهای پیام / ۳۱۳/۴۷

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha