یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام نظری شاهرودی

حوزه/ معاون جامعه مدرسین گفت: حضرت زهرا(س) شخصیتی ممتاز در اسلام بودند و توانستند با رفتارهای درست و حساب شده در خانه داری، همسر داری و تربیت فرزند، خود را به عنوان الگو به جامعه معرفی کند.

حجت الاسلام و المسلمین نظری شاهرودی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» ضمن تسلیت شهادت حضرت  زهرا(س) گفت: آن بانوی شخصیتی ممتاز در اسلام بودند و توانستند با رفتارهای درست و حساب شده در خانه داری، همسر داری و  تربیت فرزند، خود را به عنوان الگو به جامعه معرفی کند.

 این استاد حوزه عنوان کرد: حضرت زهرا(س) زمانی که احساس کرد دین و ولایت نیاز به حمایت دارد با تمام وجود وارد میدان شد و از این دو عنصر ارزشمند دفاع همه جانبه کرد.

وی افزود: او نمونه است چون مدافع ولایت بود و درعین حال مادر است و مربی فرزندان ودرعین حال همسر است و خانه داری و همسر داری ید طولای دارد.

حجت الاسلام و المسلمین نظری شاهرودی گفت: اگر دفاع از ولایت و دین نبود، مظلومیت های که به ا هل بیت(ع) شده  معنا پیدا نمی کرد.

استاد حوزه ابراز داشت: همه آنچه را آن حضرت تحمل کرد و برای آن زجر کشید، برای حفظ ولایت بود و حفظ ولایت در حقیقت دفاع از کل دین است که آن روزگار در حال از بین رفتن بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha