دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مراسم چهلم مرحوم حجت الاسلام والمسلمین مهدی واعظی کاشانی

حوزه/ حجت الاسلام صادقی کاشانی گفت: حضرت فاطمه زهراء (س) با خطبه ها، وصیتش و دفن شبانه اش به ما آموخت که باید در مقابل باطل ایستاد و چهره واقعی آن را افشا کرد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» در کاشان، حجت الاسلام مرتضی صادقی کاشانی، روز جمعه  در مراسم چهلمین روز ارتحال حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ مهدی واعظی کاشانی، عضو جامعه وعاظ تهران، با اشاره به ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه زهرا(س)، ایثارگری و شهادت حضرت فاطمه زهراء(س) و صبر حضرت علی (ع) را موجب زنده ماندن اسلام و شیعه دانست و گفت : اگر نقش آفرینی حضرت زهراء (س) در مقابل ستمگران  نبود، امروز اثری از اسلام نبود .

وی افزود: دفاع ازحریم ولایت و الگو برداری از شخصیت حضرت زهراء (س)، موجب زنده نگاه داشتن جامعه اسلامی شیعی شده است.

سخنران این مراسم ادامه داد: فاطمه زهراء (س) با خطبه ها، وصیتش و دفن شبانه اش به ما آموخت که باید در مقابل باطل ایستاد و چهره واقعی آن را افشا کرد.

حجت الاسلام صادقی کاشانی، در ادامه به با اشاره به شخصیت ابوالشهید مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ مهدی واعظی کاشانی، گفت: این عالم وارسته از خطبا و سخنوران برجسته بود و عمر خود را در مسیر تبلیغ دین سپری کرد.

وی با اشاره به اینکه مرحوم واعظی کاشانی در خدمت دین و اهل بیت (ع) از هیچ  تلاشی فرو گذار نبود، افزود: این عالم فقید فقط به انجام تکلیف الهی می اندیشید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha